ماتیاس رائول سرمربی تیم ملی فوتسال آرژانتین درباره رقابت‌های جام جهانی صحبت‌هایی را مطرح کرد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان, هنوز وضعیت مسابقات جام جهانی فوتسال مشخص نشده و بیشتر تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها بلاتکلیف هستند و بیشتر این کشور‌ها معتقدند که فیفا باید تاریخ مسابقات جام جهانی فوتسال را یک سال به تعویق بیاندازد تا همه تیم‌ها بتواند در شرایط یکسانی پا به این رقابت‌ها بگذارند. یکی از این افراد ماتیاس رائول سرمربی تیم ملی فوتسال آرژانتین است.


بیشتر بخوانید: رعایت پروتکل‌های بهداشتی شرط حضور تماشاگران برای دیدار فینال لیگ فوتسال


رائول در گفت‌وگو با سایت آرژانتینی inforegion درباره تعویق مسابقات جام جهانی فوتسال بیان کرد: تیم ملی فوتسال آرژانتین این روز‌ها در وضعیت بسیار نامشخصی قرار گرفته و ما هنوز نتوانسته ایم برنامه ریزی خوبی برای این رقابت ها انجام دهیم. به احتمال بسیار زیاد فیفا مسابقات جام جهانی را برای یک سال سال به عقب خواهد انداخت و قرار است این رقابت‌ها تابستان سال بعد برگزار شود.

او افزود: ما برای آن که در مسابقات جام جهانی فوتسال به بهترین شکل ممکن آماده شویم، یک سال زمان خواهیم داشت و مطمئن باشید بهترین برنامه ریزی را برای تیم ملی انجام خواهیم داد.

رائول همچنین درباره تعطیلی مسابقات فوتسال که در سراسر نقاط جهان به وجود آمده بیان داشت: از برگزاری مسابقات جام جهانی بسیار نگران هستم، زیرا مشخص نیست که بازیکنانم در این مدت چگونه تمرینات خود را انجام دادند و این موضوع یک مقدار پیچیده شده است. اگر جام جهانی فوتسال یک سال به تعویق بیفتد، قطعا بازیکنان ما در تیم‌های باشگاهی خود حاضر خواهند شد و از نظر بدنی می‌توانند خود را آماده کنند تا در شرایط خوبی قرار بگیرند. بازیکنانم بسیار حرفه‌ای هستند و می‌دانند که چطور باید بدن هایشان را آماده نگه دارند.

تیم ملی فوتسال آرژانتین در دوره قبل رقابت‌های جام جهانی که به میزبانی کلمبیا برگزار شد، توانست به مقام قهرمانی آن مسابقات دست پیدا کند.


بیشتر بخوانید: احتمال برگزاری اردوی تیم ملی فوتسال خارج از تهران


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار