عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: از وزیر جهاد کشاورزی درخواست دارم که نسبت به توزیع ذرت به مرغداران و دامداران کشور کاری کند و به داد مرغداران برسد.

وزیر جهاد کشاورزی به داد مرغداران برسدبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، نادر قاضی‌پور، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس امروز (دوشنبه، ۲۲ اردیبهشت) طی تذکری شفاهی در صحن علنی مجلس خطاب به وزرای آموزش و پرورش و علوم گفت: اجرای اصول ۱۵ قانون اساسی تدریس زبان مادری آذربایجان در تمام دانشگاه و مدارس با توجه به وجود ۴۰ میلیون ترک باید صورت بگیرد.

او افزود: از وزیر آموزش و پرورش  می‌خواهم که نسبت به اجرای رتبه‌بندی معلمان و پرداخت پاداش و عیدی بازنشستگان فرهنگیان در سال‌های ۹۷ و ۹۸ را اهتمام ببخشد.

قاضی پور ادامه داد: از وزیر ورزش و جوانان هم درخواست می‌کنم که نسبت به توسعه فدراسیون ورزشی و احداث سالن‌های ورزشی در استان اقدام کند، همچنین  از وزیر کار و تعاون نیز می‌خواهم که نسبت به افزایش دستمزد کارگران و مستمری بازنشستگان مطابق تبصره ۱۲ قانون بودجه ۹۹ اهتمام ببخشد.

نماینده مردم ارومیه در ادامه  خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: از شما درخواست دارم نسبت به مسکن کارگران ساختمانی اقدام کنید و از وزیر جهاد کشاورزی نیز می‌خواهم که نسبت به توزیع ذرت به مرغداران و دامداران کشور کاری صورت دهد و به داد مرغداران برسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پايش
۲۱:۳۴ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
مرغ براي اقشار ضعيف و محروم و كم درآمد جامعه بايد در چتر حمايتي دولت در بهداشت و اورگانيك حفظ و حراست شود نماينده اروميه به نفع چه كسي است ؟! 80 ميليون جمعيت ايران يا تعداد معدودي كه ميخواهند خودرو شاسي بلند سوار شوند .
آخرین اخبار