استاندار ایلام گفت:اختصاص دومین بالگرد و همزمان افتتاح مرکز امداد و نجات استان ایلام دو اتفاق مهم و ارزشمند در استان است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛  سلیمانی دشتکی استاندار ایلام با اشاره به اینکه اختصاص یک فروند بالگرد مجهز به استان حادثه خیز ایلام بسیار مهم و ارزشمند است،گفت:  امروز شاهد افتتاح مرکز امداد و نجات هوایی جمعیت هلال احمر استان بودیم که این پایگاه با هدف تسریع در خدمت رسانی و امداد رسانی در حوادث و برنامه‌های مهمی، چون حماسه اربعین احداث و راه اندازی شده است.

او با تاکید بر نقش ارزنده و مهم امدادگران جمعیت هلال احمر در یاری رسانی به آسیب دیدگان حوادث، افزود: حضور به موقع و تسریع در خدمات رسانی در برنامه‌های مختلف سیل و زلزله و رویداد اربعین و امروز در کرونا از مهمترین شاخصه‌های امدادگران این جمعیت در زمان وقوع حوادث طبیعی و غیر مترقبه و دیگر رویداد‌ها در استان بوده است.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه پروژه آشیانه بالگرد استان از سال ۹۵ شروع شده است، اظهار کرد: از آنجا که روند کار به کندی پیش می‌رفت به کار‌ها تسریع دادیم و خوشبختانه امروز شاهد اختصاص دومین بالگرد در استان هستیم که بالگرد اول مختص اورژانس بود که سال ۹۷ اختصاص یافت و یک قسمت از کار‌های اورژانسی و سیل را برای ما پوشش داد و امروز بسیار خوشحال هستیم که یک بالگرد دیگر با تجهیزات و امکانات خوب و پیشرفته به استان ایلام اختصاص یافته است.

او قیمت این بالگرد را بالای ۲۰۰ میلیارد تومان برآورد کرد و افزود: هزینه‌ای که صرف زمین و مجموعه آشیانه بالگرد شده است نیز بالای ۲۰ میلیارد تومان است.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.