مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان ایلام از پیوستن کارکنان این شرکت به پویش امید و همدلی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ اقبال اسماعیلی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان ایلام با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص پویش مواسات و همدلی مومنانه، گفت: کارکنان این شرکت نیز در راستای گسترش فرهنگ ایثار اجتماعی و در کنار دیگر اقشار جامعه با اهدای مبلغ شصت میلیون ریال به پویش امید و همدلی پیوستند.

اسماعیلی افزود: همکاران واحد ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی شرکت شهرک‌های صنعتی استان از ابتدای شروع این بیماری تاکنون، اقدام به توزیع یک هزار ماسک، ۲۵ هزار جفت دستکش یکبار مصرف و ۲۵۰ ژل ضدعفونی در نقاط حاشیه شهر ایلام نموده اند.

او با تقدیر از اقدام ارزشمند نماینده محترم، ولی فقیه در استان و استاندار محترم ایلام در راستای پیشنهاد طرح کمک به اقشار آسیب‌دیده از کرونا ابراز امیدواری کرد: با وفاق و همدلی و در شرایط کنونی با چنین کمک‌هایی گوشه‌ای از مشکلات مردم را برطرف نماییم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان در پایان اضافه کرد: ۱۰ واحد از واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان نیز مبلغ پنجاه میلیون ریال به پویش امید و همدلی به منظور مبارزه با این ویروس و نیز برای کمک به رفع نیاز‌های اقشار کم درآمد، اهدا کردند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.