معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت : کمک‌های مومنانه برکت بزرگ و عظیمی در جامعه ایجاد می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛مجتبی بیاتی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت : به دنبال فرامین مقام معظم رهبری در ارتباط با رزمایش مومنانه ملت ایران با همدلی تمام پای کار آمدند.

او گفت : اولین ارگانی که به ندای رهبر انقلاب در این راستا لبیک گفت بسیج بود و به دنبال آن همه ملت به میدان آمدند.

او ادامه داد: در این خصوص ترویج فرهنگ گرانقدر انفاق، کمک و یاری به همنوعان و نیازمندان مهم‌تر از این بسته‌های معیشتی است.

بیاتی گفت: این کمک‌های جزئی که در نقطه نقطه این کشور انجام می‌شود علاوه بر اینکه کمک معیشتی برای خانواده‌های نیازمند محسوب می‌شود برکت عظیمی را در جامعه ایجاد می‌کند.

او فرهنگ کمک به همنوعان را که در کشور شکل گرفته بسیار با اهمیت دانست و ادامه داد: این فرهنگ در دین ما ریشه دارد و امیدواریم بتوانیم در تمام مقاطع مختلف و همیشه ایام این اقدام خداپسندانه را ادامه دهیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: خوشبختانه امروز کمک‌ها محله محور شده و خیرین در محله‌های مختلف نیز دست به کار شده‌اند.

او گفت: باید همه تلاش ما این باشد که مردم اعتمادشان نسبت به انقلاب و ارزش‌های انقلاب روز به روز بیشتر شود.

بیانی افزود: بدون شک چنین حرکات انسان دوستانه‌ای در سراسر کشور، یاس و نا امیدی دشمنان در برنامه‌ها و دسیسه‌هایی که برای ما دارند، در بر خواهد داشت .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.