مدیران شرکت توزیع برق استان کرمانشاه، سپاه نبی‌اکرم، قرارگاه علمیاتی ارتش در غرب کشور و نیروی انتظامی کرمانشاه به منظور صرفه‌جویی در ساعات اوج مصرف تفاهم‌نامه امضا کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛امیدعلی مرآتی رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کرمانشاه با بیان اینکه کاهش مصرف برق در ساعات اداری و با همکاری سازمان بسیج مهندسین یکی از موارد این تفاهم نامه است، گفت : بااستفاده از مولد‌های موجود در مراکز نظامی و انتظامی می‌توان در ساعات پیک مصرف برق در تابستان که از ساعات ۱۳ تا ۱۷ است، برق مراکز فوق را از طریق دیزل ژنراتور تامین کرد.

او با اشاره به نقش موثر سازمان بسیج مهندسین صنعتی سپاه کرمانشاه که مسوولیت هماهنگی بین این شرکت و مراکز نظامی و انتظامی را برعهده دارد، درخصوص پاداش‌های مقرر و تعهدات این شرکت گفت : مطابق برنامه ابلاغی شرکت توانیر و متناسب با سطح همکاری مشترکین، مشوق‌هایی از قبیل تهاتر بخشی از بدهی‌های برق مصرفی در قبال تولید و سرویس‌های دیزل ژنراتور‌ها درنظر گرفته شده است.

مرتضی مرادی جانشین سپاه استان کرمانشاه بر اجرایی کردن این طرح به همراه دلایل توجیهی آن تاکید و افزود: ادامه همکاری‌ها در این زمینه باعث جهش تولید در اقتصاد کشور شود.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.