۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۲۲ اردیبهشت)

فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های این هفته، به ما نشان می‌دهد که شیائومی توانسته است محبوبیت زیادی به دست آورد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هفت روز دیگر گذشت و ما با فهرست دیگری از ۱۰ گوشی پرطرفدار هفته بازگشته‌ایم. شیائومی برنده بزرگ هفته ۱۹ است، زیرا شش عدد از گوشی‌های هوشمند آن موفق به حضور در فهرست پرطرفدارترین‌ها شده‌اند، همچنین چهار عدد از آن‌ها پنج جایگاه ابتدایی را از آن خود کرده‌اند. در واقع اگر SE آیفون نبود، اکنون پنج گوشی ابتدایی فهرست متعلق به این شرکت بودند.

با این که گوشی Poco  F2 پرو هنوز معرفی نشده، رهبر فهرست هفته جاری است. مثل این که تصاویر تبلیغاتی آن به خوبی توانسته‌اند توجه افراد را به خود جلب کنند. این دستگاه موفق شد دو گوشی ردمی نوت ۹ پرو و آیفون SE را یک جایگاه به پایین بکشد. اکنون این دو دستگاه به ترتیب در مقام‌های دوم و سوم قرار دارند.

در مقام‌های چهارم و پنجم ما دو گوشی از ردمی داریم. شیائومی ردمی نوت 9S و ردمی نوت ۸ پرو به ترتیب در این دو جایگاه قرار دارند. این دستگاه‌ها توسط دو گوشی سامسونگ گلکسی A51 و ردمی نوت ۸ دنبال می‌شوند که آن‌ها نیز به ترتیب روی صندلی‌های ششم و هفتم نشسته‌اند.

در جایگاه هشتم ما گوشی هوآوی P30 Pro New Edition را داریم. شرکت سازنده، حضور آن را اوایل هفته تائید کرده بود. پس از آن نیز در مقام نهم شیائومی می‌نوت ۱۰ را مشاهده می‌کنیم. این در حالی است که جایگاه آخر به گلکسی S8 اختصاص یافته است.

گوشی‌هایی که دیگر پرطرفدار نیستند

گوشی‌های شیائومی Mi 10 Youth و هوآوی نوا ۷ پرو هفته گذشته در جایگاه سوم و چهارم بودند، اما اکنون در فهرست ما دیده نمی‌شوند. علاوه بر آن‌ها دو گوشی ال‌جی Velvet و OnePlus 8 Pro نیز از فهرست ما خداحافظی کرده‌اند. شاید در آینده آن‌ها را دوباره مشاهده کنیم. در ادامه فهرست تصویری پرطرفدارترین گوشی‌های هوشمند هفته را مشاهده می‌کنید:

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۲۲ اردیبهشت)

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۲۲ اردیبهشت)

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
گوشي گران
۱۲:۳۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
گوشي گران است وزير ارتباطات به سرنوشت وزير صمت دچار خواهد شد . قيمت گوشي زير 2 ميليون و 3 ميليون وجود ندارد . شهروندان براي آموزش مجازي دروس خود به گوشي نياز دارند و اين دور از انصاف است كه والديني كه مشاغل خود را از دست داده اند و بيكاري و تعطيلي رشد كرده اين اجحاف در حق مردم روا نيست .
آخرین اخبار