به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، گزیده‌ای از اخبار جالب و خواندنی سراسر جهان در تاریخ بیست و یکم اردیبهشت ماه را با کلیک بر روی لینک خبر بخوانید.

بیماری مرموز در نیویورک جان ۳ کودک را گرفت

بنا بر اعلام فرماندار ایالت نیویورک، یک بیماری مرموز مربوط به ویروس کرونا، جان ۳ کودک را گرفته و ۷۶ نفر دیگر را در این ایالت گرفتار کرده است.

 

جدیدترین اخبار مربوط به شیوع بین‌المللی کووید-۱۹/ تعداد جان‌باختگان بر اثر کرونا در آمریکا مرز ۸۰ هزار نفر را هم رد کرد

طبق آخرین آمارها، تعداد موارد ابتلا به کرونا در سراسر جهان به ۴ میلیون و ۲۳ هزار و ۲۱۸ نفر رسیده است.

 

کرونا دوباره به ووهان چین بازگشت

پس از گذشت بیش از یک ماه، ویروس کرونا دوباره سروکله‌اش در شهر ووهان پیدا شد و نخستین مورد ابتلا در این شهر که از سوم آوریل به بعد عاری از این ویروس شده بود، شناسایی شد.

 

خروج عادل عبدالمهدی از عراق صحت ندارد

یک منبع آگاه عراقی اعلام کرد شایعات مطرح‌شده مبنی بر اینکه عادل عبدالمهدی بغداد را به مقصد پاریس ترک کرده است، صحت ندارد.

 

ترامپ قصد ترک کاخ‌سفید را ندارد

مدیر سابق دفتر اخلاق دولت آمریکا، دونالد ترامپ را متهم کرد که در حال آماده‌سازی زمینه است تا از ترک منصب خود خودداری کند.

 

واشنگتن‌پست: ادعای ترامپ درباره ایجاد قوی‌ترین اقتصاد جهانی یکی از توهین‌آمیز‌ترین دروغ‌های اوست

روزنامه واشنگتن پست در مطلبی به ادعاهای رئیس‌جمهور آمریکا درباره ایجاد اقتصادی قوی در این کشور پرداخت و آن‌ را یکی از بزرگ‌ترین و توهین‌آمیز‌ترین دروغ‌های او خواند.

 

کارشناس آمریکایی: کاخ سفید هیچ اقدام عملی درباره کرونا نکرده است

کارشناس آمریکایی اپیدمی اعلام کرد کارگروه کرونا در کاخ سفید هیچ سیاست راهبرانه ملی را در مبارزه با کرونا فراهم نکرد و دولت آمریکا هیچ اقدام موثری برای کمک به ایالت‌ها نکرده است.

 

هشدار کارشناس امنیتی درباره انتقال «پاتریوت» از عربستان به عراق

کارشناس امنیتی عراق درباره احتمال انتقال سامانه دفاع موشکی پاتریوت آمریکا از عربستان به عراق و استقرار آن در پایگاه‌های اقلیم کردستان و کرکوک هشدار داد.

 

قرنطینه خانگی مقامات بهداشتی آمریکا

رئیس مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها و رئیس سازمان غذاوداروی آمریکا به مدت ۲ هفته قرنطینه خانگی شدند، این در حالی است که ترامپ تلاش می‌کند آمریکایی‌ها را متقاعد کند که بازگشت به زندگی عادی، امن است.

 

درگیری مرزداران هندی و چینی در امتداد منطقه سیکیم هیمالیا

درگیری مرزداران هندی و چینی در امتداد منطقه مرزی سیکیم هیمالیا ۱۱ زخمی بر جای گذاشت.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار