از کشف ۷۲ دستگاه موتور قاچاق در مهریز تا دستگیری سارق ۱۰۰ میلیون ریالی طلاجات منزل در بافق

مهمترین بسته حوادث استان یزد را در سایت باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سرهنگ حسین منصوری فرمانده انتظامی شهرستان مهریز گفت:به منظور اجرای طرح کنترل محور‌های مواصلاتی و ارتقاء امنیت اجتماعی، ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان در حین گشت زنی در محور اصلی انار به سمت مهریز به یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک شده و دستور توقف جهت بازرسی را صادر می‌نمایند.

او افزود: پس از توقف و بازرسی تکمیلی از موتورسیکلت، موفق به کشف ۱۸ کیلو گرم تریاک که به صورت ماهرانه در زین موتورسیکلت جاساز شده بود شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهریز در پایان گفت: متهم پس از بازجویی و تشکیل پرونده قضایی راهی دادسرا شد.

کشف موتورسیکلت سی بی ۴۰۰ در یزد

فرمانده انتظامی شهرستان یزد، گفت: ماموران، یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق که برای شهروندان مزاحمت ایجاد می‌کرد را توقیف و روانه پارکینگ کردند.

سرهنگ منوچهر نصیری فرمانده انتظامی شهرستان یزد گفت: در پی نارضایتی شهروندان مبنی بر تردد یک دستگاه موتورسنگین با صدار ناهنجار در یکی از محلات یزد بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

نصیری افزود: ماموران یک دستگاه موتورسیکلت سی بی ۴۰۰ قاچاق که با صدای ناهنجار خود آرامش و آسایش شهروندان را سلب کرده بود توقیف و روانه پارکینگ، کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان یزد ارزش این موتورسیکلت را ۵۰۰ میلیون ریال بیان کرد و افزود: راکب موتورسنگین به مراجع قانونی معرفی شد.

مالخر حرفه‌ای در میبد دستگیر شد

سرهنگ سید محمد طاهر موسوی فرمانده انتظامی شهرستان میبد گفت: در پی اخبار مردمی مبنی بر خرید و فروش برخی ضایعات در ساعات پایانی شب در یکی از ضایعات فروشی‌های شهرستان میبد، این موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: پس از بررسی موضوع و اطمینان از صحت ماجرا و هماهنگی قضایی، ماموران فرد مورد نظر را شناسایی و در حالی که در حال خرید اموال سرقتی بود دستگیر کردند.

سرهنگ موسوی بیان کرد: متهم پس از بازجویی ابتدا منکر ماجرا شد ولی در نهایت با وجود شواهد موجود، محل اموال مسروقه را لو داد که در بازرسی از محل مورد نظر مقادیر زیادی اموال مسروقه کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه تا کنون تعدادی از مالباختگان اموال خود را مورد شناسایی قرار داده اند گفت: متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی منتقل شد.

موتور‌های قاچاقی که مقصد نرسید

سرهنگ محمدرضا هاشمی فر جانشین فرمانده انتظامی استان، از کشف ۷۲ دستگاه موتور قاچاق کامیون به ارزش ۲۶ میلیارد ریال در ایستگاه بازرسی شهید مدنی خبر داد.

او افزود: به منظور مبارزه با قاچاق کالا ماموران پلیس استان یزد با انجام کار اطلاعاتی از تردد تریلی‌های حامل کالای قاچاق در محور‌های ورودی این استان مطلع شدند.

هاشمی فر ادامه داد: به همین منظور ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی با تیزبینی و هوشیاری، سه دستگاه تریلی حامل محموله قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان بیان کرد: ماموران در بازرسی انجام شده، ۷۲ دستگاه موتور خودرو‌های سنگین که به صورت قاچاق و بدون مجوز گمرکی بارگیری شده بود کشف و سه متهم را در این خصوص دستگیر کردند.

دستگیریسارق ۱۰۰ میلیون ریالی طلاجات منزل در بافق

سرگرد شهرام طولابی نژاد فرمانده انتظامی شهرستان بافق گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان بافق با اطلاع از سرقت طلا و جواهر از منزلی در یکی از محلات شهر بافق، موضوع را در دستور کار قرار دادند.

سرگرد طولابی نژاد افزود: با حضور مأموران پلیس آگاهی در محل سرقت و بررسی شواهد موجود در محل مشخص شد مردی با چادر زنانه به درب منزل مالباخته مراجعه و پس از اطمینان از خالی بودن منزل، با توجه به پایین بودن ضریب حفاظت فیزیکی منزل، درب منزل را به راحتی باز و اقدام به سرقت طلا و جواهرات نموده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار