رئیس هیات فوتبال استان اردبیل گفت: لیگ برتر و دسته یک فوتبال مدارس استان برای اولین بار در کشور در اردبیل راه اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صمد نوتاش، رئیس هیات فوتبال استان اردبیل با بیان اینکه آماده سازی برای راه اندازی لیگ فوتبال مدارس استان انجام گرفته است گفت: در سالجاری به همت هیات فوتبال لیگ برتر و لیگ دسته یک مدارس استان برای اولین بار در کشور در اردبیل راه اندازی می‌شود.

او افزود: این لیگ می‌تواند هم در استعدادیابی و هم تشویق نونهالان و نوجوانان به فوتبال تاثیر مثبتی داشته باشد.

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل با بیان اینکه امسال جهت استعدادیابی فستیوال زیر ۱۰ الی ۱۲ سال را برگزار می‌کنیم بیان کرد: در سال جاری همچنین ساماندهی و بهیه سازی مدارس فوتبال سطح استان اردبیل را با جدیت پیگیری می‌کنیم.

نوتاش با اشاره به اینکه هیات‌های ورزشی برای رسیدن به موفقیت باید برنامه هدفمند داشته باشند اظهار کرد: هیات فوتبال تمامی کار‌های خود را از روی برنامه ریزی و هدفمند جلو می‌برد.

او افزود: در حال حاضر در رشته فوتسال از استان تیم در لیگ برتر و لیگ دسته ۲ حضور دارند و همچنین در بحث داوری هم از استان اردبیل داورانی در لیگ‌های مختلف قضاوت می‌کنند.

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل بیان کرد: امسال بیش از ۲۷۸ مورد مسابقه فوتسال رسمی درسطح کشور برگزار و قطعا نمایندگان اردبیل هم شرکت خواهند داشت.

نوتاش در پایان با اشاره به اینکه تلاش می‌کنیم خود را برای المپیاد استعداد‌های برتر آماده کنیم افزود: برای حضور موفق در این رقابت‌ها نیاز به بودجه و برنامه ریزی دقیق داریم و در این راستا تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.