مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: زیرساخت‌های لازم برای فوتبال استان اردبیل ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سجاد انوشیروانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در جلسه با اعضا هیات فوتبال استان گفت: با تکمیل پروژه‌های زمین فوتبال شهرستان‌های گرمی و مشکین شهر تحولی بزرگ در فوتبال این دو شهرستان ایجاد خواهد شد و همچنین تلاش می‌کنیم زیرساخت‌های لازم را برای فوتبال استان ایجاد کنیم.

او با بیان اینکه عملکرد هیات فوتبال باید بهتر و بالاتر باشد تصریح کرد: هیات فوتبال استان اردبیل در بین استان‌های کم برخوردار در سال ۹۷ رتبه دوم و در سال ۹۸ رتبه اول را کسب کرده و باید هیات بیش از پیش برای ارتقا فوتبال و فوتسال استان تلاش کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به اینکه رشد فوتبال هم مطالبه جامعه فوتبال و هم افتخاری برای استان است بیان کرد: برای رشد فوتبال باید اختلاف نظر‌ها و مشکلات کلیشه‌ای رفع شود تا مسیر رشد و پیشرفت فوتبال فراهم شود و بدون شک بر همگان واقف است که پتانسیل فوتبال اردبیل بسیار بالاست و استعداد‌های بالقوه وجود دارد.

انوشیروانی اظهار کرد: اداره کل همواره از فوتبال حمایت همه جانبه خواهد داشت و در راستای در اختیار گذاشتن زمین چمن در اختیار هیات فوتبال برنامه ریزی خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.