۴ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی میان نیازمندان فارس توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عباس خاقانی مسئول هیأت محمدی شیراز گفت: با مشارکت خیران شهر شیراز و در راستای تحقق بیانات مقام معظم رهبری بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی برای اقشار نیازمند تهیه شد.

او، با اشاره به اینکه اصلی ترین هدفی که منجر به ارائه این بسته‌ها شد تحقق بیانات رهبری است بیان کرد: خیرانی که در هیأت محمدی حضور دارند با جمع آوری کمک‌های مردمی و مشارکت‌های مردمی توانستند گامی رو به جلو در راستای تحقق بیانات رهبری برداشته و هم نوعان خود را یاری کنند.

خاقانی تصریح کرد: بسته‌های معیشتی که در این هیأت جمع آوری شده و در اختیار افراد نیازمند قرار گرفت که شامل برنج، مرغ، رب گوجه فرنگی و ماکارونی  بود که این اقلام برطرف کننده نیازهای معیشتی افراد در معرض نوسانات اقتصادی است.

مسئول هیأت محمدی شیراز  ادامه داد: بر اساس برآوردهایی که از میزان ارزش گذاری هریک از این بسته‌ها به دست آمده  هر بسته معیشتی که این هیأت در نظر گرفته  ۲۰۰ هزار تومان برآورد شده که در مجموع  ۴ هزار و ۵۰۰ بسته تدارک دیده شده است.

او، افزود: بیش از ۲۲ تن برنج، مرغ، ماکارونی و رب گوجه فرنگی از سوی خیران این هیأت مذهبی تدارک دیده شده تا با حفظ کرامت انسانی و از طریق هیأت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج در محلات به قشر مستضعف اجتماعی اهدا شود.

انتهای پیام/ت

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.