رئیس شبکه بهداشت و درمان رامهرمز گفت: این شهرستان از لحاظ وضعیت کرونایی ایده آل نیست و اگر مردم رعایت نکنند گرفتاری‌های متعددی را خواهیم داشت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بهرام عزتی رئیس شبکه بهداشت و درمان رامهرمز گفت: این شهرستان از لحاظ وضعیت کرونایی ایده آل نیست و اگر مردم رعایت نکنند گرفتاری‌های متعددی را خواهیم داشت.

او ادامه داد: مردم حتماً باید از ماسک استفاده کنند، فاصله‌گذاری فیزیکی را رعایت کنند، به‌جا‌های شلوغ نروند، مراسم‌ها باید کامل تعطیل باشند و از حضور در تجمعات جداً خودداری کنند.

عزتی تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۶۱۰ نمونه گرفته‌ایم که پاسخ ۴۵۰ نمونه‌گیری آمده که از این تعداد ۵۵ مورد مثبت بوده و ۳ نفر فوتی داشته‌ایم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان رامهرمز گفت: تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار نفر را در سطح شهرستان غربالگری کردیم و موارد مشکوک را شناسایی و تحت درمان قراردادیم  و تأمین اجتماعی و خدمات درمانی ده میلیارد تومان به شبکه بهداشت و درمان رامهرمز بدهکار هستند و پرداخت نکرده‌اند.

این مقام مسئول اظهار داشت: با توجه به خارج شدن رامهرمز در سال ۸۸ از لیست مناطق محروم، کارانه پزشکان در رامهرمز نسبت به شهر‌های هم‌جوار بسیار پائین، ولی مالیات پزشکان با سایر نقاط کشور یکسان است که باعث عدم تمایل حضور پزشکان در رامهرمز شده است و پیشرفت و توسعه و تبدیل این شهرستان به قطب درمان نیازمند طراحی، برنامه‌ریزی، مدیریت قوی و پیگیری مستمر است و روحیه انتقادپذیری داریم و سعی می‌کنیم حرف همه را بشنویم و به انتقادات منطقی عمل کنیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایرابی
۱۵:۲۷ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
کدام ؟رامهرمز را از مناطق محروم خارج کرد چرا شماها از مقامات دعوت نکردید که به رامهرمز بیان و فقر درودیوار را ببینند.
آخرین اخبار