جهین گفت: عرضه کالای بی هویت در فروشگاه‌ها خصوصا سوپر مارکت‌ها ممنوع است و بازرسی هوشمندانه‌تر می‌شود.

جهین رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: بازرسی از واحد‌های صنفی و غیر صنفی هوشمندانه‌تر و کاربردی‌تر می‌شود و امیدوار هستیم با تلاش‌های شبانه روزی بخش درمان و همکاری و رعایت فاصله اجتماعی توسط مردم و کسبه بزودی ویروس کرونا از بین برود و جامعه به حالت عادی خود باز گردد.

جهین ضمن قدردانی از زحمات بازرسان در سال گذشته، افزود: در سالجاری باید بازرسی‌هایی که توسط بازرسان اداره صمت و بازرسان اتاق اصناف انجام می‌شود هوشمندانه‌تر، کاربردی‌تر و تأثیر گذار‌تر باشد.

او اضافه کرد: باید کمک کنیم تا امنیت غذایی و سلامت بازار و جامعه تأمین شود لذا عرضه کالا‌های بی هویت در سوپر مارکت‌ها ممنوع است (بامیه و زولبیا، نان روغنی محلی، شیرینی و …) و با تشکیل گشت‌های مشترک بازرسان این اداره و بهداشت محیط و حرفه‌ای با مشاهده موارد غیر بهداشتی با متصدیان برخورد خواهد شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد بیان کرد: در سال جاری تلاش کنیم تا شهری فعال و منظم با رعایت ضوابط و مقررات داشته باشیم لذا انتظار است برخی از اتحادیه‌ها زیر مجموعه خود را بیشتر و فعالاتر کنترل کنند تا بتوانند زیر مجموعه خود را بهتر مدیریت کنند و با صنوفی که فاقد مجوز می‌باشند برخورد‌های قانونی صورت گیرد تا نسبت به اخذ پروانه اقدام کنند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.