صدور ۱۸۰ اعتبار نامه تشکل‌های کارگری و کارفرمایی در کرمان

مدیر کل تعاون، کارورفاه اجتماعی کرمان گفت: برای توانمندسازی تشکلات کارگری و کارفرمایی پارسال ۱۸۰ اعتبار نامه تشکل‌های کارگری و کارفرمایی در استان کرمان صادر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، اسماعیلی، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمان از فعالیت ۶۱۳ تشکل کارگری در استان خبر داد و گفت: ۸ شورای اسلامی کار، ۶ انجمن صنفی کارفرمایی، ۴۵ تشکل نماینده کارگران در واحد و ۳ انجمن صنفی کارگری طی سال گذشته در استان کرمان تأسیس شده است.

او با بیان اینکه در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان طی پارسال ۱۲۰ مورد تجدید انتخابات تشکل ها، ۱۸۰ مورد صدور اعتبار نامه تشکل‌های کارگری و کارفرمایی و همچنین ۱۸ مورد نظارت حضوری از عملکرد تشکل‌های کارگری و کارفرمایی انجام شده است، گفت: انجام دوره‌های آموزشی محور فعالیت‌های این اداره کل در راستای توانمند سازی تشکلات کارگری و کارفرمایی است و در سال گذشته هزار و ۳۰۷ نفر ساعت آموزش با موضوع تبیین قوانین و مقررات تشکل‌های کارگری و کارفرمایی در استان برگزار شده است.

اسماعیلی، بیان داشت: هم اکنون ۱۱۰ شورا‌های اسلامی کار، ۶۳ انجمن‌های کارفرمایی، ۴۰ انجمن‌های کارگری و ۱۷ کانون بازنشستگی در استان کرمان فعال است.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: کارگران ، کارفرمایان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار