استاندار کرمان گفت: توجه به جایگاه و اعتبار کارگران در جامعه اسلامی از مهم‌ترین مسائلی است که در نگاه قرآن و معصومین (ع) بر آن تأکید فراوان شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،   فدائی استاندار کرمان در پیامی به مناسبت روز جهانی کاروکارگر را تبریک گفت.

 متن کامل پیام  محمد جواد فدائی استاندار کرمان طی پیامی روز جهانی کار و کارگر به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم کارگران ایران اسلامی بویژه کارگران پر توان استان کرمان نمادی از قناعت، تلاش، موفقیت، تعهد و پایداری هستند. جایگاه کار و کارگر در دین مبین اسلام چنان است که پیامبر عظیم الشأن اسلام بر دستان کارگر بوسه می زند و می‌فرماید: 'این دستی است که آتش جهنم آن را نمی‌سوزاند'.

سخن ارزشمند و حرکت زیبای پیامبر گرامی اسلام، نشانِ احترام و اکرامی است که اسلام برای کارگر قائل است. توجه به جایگاه و اعتبار کارگران در جامعه اسلامی از مهم‌ترین مسائلی است که در نگاه قرآن و معصومین (ع) بر آن تأکید فراوان شده است و گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر به پاس خدمات صادقانه و بی آلایش کارگران شریف، مؤمن و زحمتکش، فرصتی مغتنم است تا به تأسی از پیامبر گرامی (ص)، زحمات بی بدیل آنان را ارج نهیم.

قشر کارگر بازوی توانمند اقتصاد کشور و استان در بخشهای صنایع و معادن – کشاورزی و خدمات به شمار می‌روند که همواره با تلاش و پشتکار فراوان موجبات خود اتکایی، رشد و توسعه همه جانبه را فراهم کرده و با زحمات فراوان خود سرزندگی، امید و پیشرفت را به جامعه هدیه می‌دهند.

امید است در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به سال 'جهش تولید' نامگذاری شده است، کارگران دلسوز و متعهد استان کرمان با همتی مثال زدنی در راستای سرعت رشد تولید، همچون گذشته گام‌های مؤثری بردارند.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از کارگران خدوم و تلاشگر استان کرمان، هفته کار و کارگر را به جامعه کار و تولید استان کرمان تبریک می گویم و از خداوند منان سربلندی ایران اسلامی و پیشرفت و توسعه دیار کریمان را آرزومندم.

محمد جواد فدائی استاندار کرمان

انتهای پیام/ی

برچسب ها: کارگران ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
من
۱۲:۵۶ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
کارگران خیلی زحمت میکشندبایدازشون خیلی قدردانی بشه نکته بعدی که میخوام بگم اینه که درشهرشهداداکثرادارات باپارتی بازی استخدام میکنند درادارات اصلابومی استخدام نمیکنند همش پارتی بازی میکنندعدالت برقرار نیست لطفا پیگیری کنیدممنون
آخرین اخبار