امام جمعه شهربابک بر ضرورت شناسایی نیازمندان و خدمت‌رسانی جدی‌تر مسئولان به مردم، اقشار ضعیف و کارگران این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام علی اصغر انصاری، امام جمعه شهربابک در جلسه شورای اداری این شهرستان ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، گفت: در این ماه باید روی شخصیت خودمان کار کنیم، تا شایسته سربازی امام زمان باشیم.

او به ضرورت شناسایی نیازمندان و خدمت‌رسانی جدی‌تر مسئولان به مردم و اقشار ضعیف و کارگران تاکید کرد.

 

حجت الاسلام انصاری به پایبندی بیشتر مدیران دستگاه‌های شهربابک به اجرای مصوبات جلسات و خدمت‌رسانی بیشتر دستگاه‌های اداری به مردم تاکید کرد و بیان داشت: با شیوع کرونا خیلی از مشاغل بیکار شدند و دچار بحران مالی هستند که باید با همدلی بیشتر مسئولان و با حفظ عزت نفس اقشار آسیب دیده به بهترین نحو کمک رسانی را به آنان انجام داد.

سعید قائینی، فرماندار شهربابک نیز در ادامه به همدلی و تعامل خوب دستگاه‌های اجرایی و امنیتی شهربابک اشاره کرد و گفت: راه توسعه از کمک و استفاده از افراد توانمند در سطح وسیع آغاز می‌شود.

 

 او به تشکیل تیم رسانه‌ای متشکل از همه‌ی خبرنگاران شهربابک اشاره کرد و افزود: هدف ایجاد این تیم ایجاد پل ارتباطی بین دستگاه‌ها و مردم است که مسئولان موظف هستند پاسخ مسائل و مطالبات مردم از طریق این تیم رسانه ظرف کمتر از ۲۴ساعت به آنها اعلام کنند.

قائینی سال ۹۹ را سال پاسخگویی مسئولان به مردم با حداکثر سرعت دانست و تصریح کرد: دستگاه‌ها باید حداکثر همکاری را با رسانه‌های شهربابک داشته باشند.

 

فرماندار شهربابک بیان داشت: ادارات موظف هستند هر پنج شنبه گزارش فیزیکی و عملکردی خود را به صورت هفتگی اعلام و به رسانه‌ها به منظور انتشار و اطلاع رسانی به مردم ارسال کنند.

 قائینی به ضرورت داشتن کمک دستگاه‌ها به کمک به مردم و نیازمندان اشاره کرد و گفت: روسای ادارات در فضای مجازی عضویت پیدا کنند و پاسخ گو مطالبات مردم به صورت مستند باشند.

 

او افزود: شهربابک نسبت به جمعیت بالاترین مشارکت مردمی در انتخابات داشته اند که پایبندی مردم به نظام جمهوری اسلامی را نشان می‌دهد.

 قائینی تصریح کرد: هر دستگاه پنج خانواده نیازمند را تحت پوشش کمک رسانی خود قرار دهد تا با همدلی بیشتر بازوی کمکی برای اقشار ضعیف مردم باشیم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار