مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه از پذیرش حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛پذیرش حوزه علمیه خواهران استان در سال تحصیلی ۱۴۰۰ – ۱۳۹۹ همزمان با سراسر کشور از اول اردیبهشت ماه آغاز شده است.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه گفت : به جهت شرایط کنونی جامعه و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، آزمون ورودی مقطع کارشناسی با تصمیم مرکز مدیریت حوزه¬های علمیه خواهران حذف شده لذا سنجش این دسته از داوطلبان از طریق در نظر گرفتن معدل کل آخرین مدرک تحصیلی در مصاحبه انجام خواهد شد؛ که علاوه بر دارا بودن شرایط عمومی لازم است داوطلبان مقطع سطح ۲ معدل حداقل ۱۲ داشته باشند، ضمنا به لحاظ سنی متولدین ۱۳۵۹ به بعد مخاطب پذیرش این مقطع هستند که البته حافظان قرآن کریم و دارندگان تحصیلات دانشگاهی به تناسب از تخفیفات سنی حداکثر تا ۵ سال بهره¬مند می¬شوند.

او گفت : پذیرش در دو مقطع سطح ۲ و سطح ۳ انجام می¬شود و دارندگان دانشنامه¬های این دو مقطع از کلیه مزایای علمی و استخدامی فارغ¬التحصیلان کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه برخوردارند.

او افزود : در استان کرمانشاه ۱۰ مدرسه سطح ۲ داریم که ۷ مدرسه دارای خوابگاه و ۳ مدرسه فاقد خوابگاه می¬باشد و ۲ مدرسه در مقطع سطح ۳ پذیرش داریم در رشته¬های فقه و اصول و تفسیر و علوم قرآنی.

داوطلبان می¬توانند جهت آشنایی با شرایط و نحوه پذیرش به وبگاه مرکز مدیریت حوزه¬های علمیه خواهران به نشانی Paziresh.whc.irمراجعه نموده و ثبت نام کنند .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.