نماینده مالک باشگاه تراکتور گفت: لودویچ وکیل سوئیسی عزل شده و وکیل پرتغالی پیگیر پرونده استوکس است.

بیات: وکیل پرتغالی پیگیر پرونده استوکس استبهداد بیات نماینده مالک باشگاه تراکتور در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه زنوزی به کمیته اخلاق احضار شده است، اظهار کرد: کمیته اخلاق این موضوع را به طور رسمی اعلام نکرده و در حال حاضر علی خطیر را فراخوانده است. البته ما شاکی هستیم به همین علت پرونده خطیر در کمیته اخلاق باز شده است و اگر لازم باشد برای ارائه اسناد و مدارک در کمیته اخلاق حضور می‌یابیم.  

بیات درباره وضعیت پرونده استوکس بیان کرد: لودویچ وکیل سوئیسی از وکالت همه پرونده‌های حقوقی باشگاه تراکتور عزل شده است و وکیل پرتغالی پیگیر پرونده استوکس است.  

او درباره اینکه چرا دوباره پرونده‌های حقوقی باشگاه تراکتور را در اختیار  وکیل خارجی قرار دادید؟ گفت: به هر حال وکیل بد خارجی گیرمان آمد و از او شکایت کردیم. البته وکیل‌های ایرانی خوب هستند و پرونده‌های حقوقی با لوایح وکلای باشگاه نوشته می‌شود. همچنین پرونده استوکس در نقطه حساسی قرار داشت و سوابق خوب وکیل پرتغالی باعث شد که این پرونده را در اختیار او قرار بدهیم.  

نماینده مالک باشگاه تراکتور اظهار کرد: کاراندیش معاون حقوقی باشگاه تراکتور در جریان پرونده‌های حقوقی است و با هماهنگی او دفاعیات صورت می‌گیرد.  

بیات درباره اینکه اعتراض به دادگاه عالی ورزش برای پرونده استوکس صورت گرفت، گفت: ما برای پرونده استوکس ۱۵ روز زمان برای اعتراض داریم که وکلای ما از امروز کارشان را برای بررسی پرونده شروع کردند.  


بیشتر بخوانید: استوکس تراکتور را نقره داغ می‌کند


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار