فرمانده سپاه پاسداران شهرستان مهاباد گفت: به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) ۶۲ سری جهیزیه از طرف سپاه به زوج‌های جوان مهابادی اهدا شد.

سرهنگ طالب رحیمی فرمانده سپاه پاسداران شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: به مناسبت میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) ۶۲ سری جهیزیه از اعتبارات محرومیت زدایی قرار گاه حمزه سیدالشهدا (ع) به نوعروسان شهرستان مهاباد اهدا شد.

او افزود: اهدای جهیزیه به ارزش بالغ بر ۶۲۰ میلیون تومان است که صبح امروز طی مراسمی با حضور مسئولان شهرستانی برگزار و به زوج‌های جوان مهابادی اهدا شد.

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان مهاباد تصریح کرد: این مقدار جهیزیه شامل یخچال، اجاق گاز؛ لباسشویی؛ یک تخته فرش، یک سرویس غذا خوری آرکوپال، یک سری قابلمه، یک سری قاشق و چنگال و جاروبرقی است.

سرهنگ رحیمی اضافه کرد: یکی از برنامه‌های سپاه در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب، تلاش در جهت ترویج ازدواج آسان و کم کردن هزینه‌های زندگی برای زوج‌های جوان است و حمایت از جوانان برای انجام ازدواج آسان بسیاری از مشکلات موجود در جامعه را رفع می‌کند و سبب نشاط و شادابی میان جوانان می‌شود.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.