مدیر عامل شرکت لیزینگ رایان سایپا مطرح کرد؛

پرداخت تسهیلات برای خرید خودرو دست دوم

محمود خاشعی گفت: سالیانه بین ۳.۵ تا ۴ میلیون معامله در خودرو‌های کارکرده اتفاق می‌افتد که می‌تواند به بهبود شرایط بازار و افزایش قدرت خرید مردم در حوزه خودرو کمک کند.

پرداخت تسهیلات برای خرید خودرو دست دومبه گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود خاشعی مدیر عامل شرکت لیزینگ رایان سایپا از اجرای طرح خودرو‌های کارکرده خبر داد و اظهار کرد: سالیانه بین ۳.۵ تا ۴ میلیون معامله در بازار خودرو‌های کارکرده اتفاق می‌افتد و  ورود به آن می‌تواند بهبود شرایط بازار و کمک به افزایش قدرت خرید مردم در حوزه خودرو کمک کند.

او ادامه داد: ما با شاخص‌های بازار حرکت خواهیم کرد و آزادی عمل برای انتخاب خودرو و خرید از هر جایی وجود خواهد داشت به عبارتی ما بازوی کمکی برای بهبود قدرت خرید خواهیم بود.

خاشعی بیان کرد: شرکت‌های لیزینگ میانگین نرخ را بر اساس انتظار و کارمزدها تامین می‌کنند و رایان سایپا کم‌ترین نرخ را خواهد داشت. تمرکز ما بر محصولات سایپا خواهد بود اما امکان دریافت تسهیلات برای خرید سایر خودروها هم فراهم شده است.


بیشتربخوانید: آغاز طرح جایگزینی خودروهای فرسوده در سایپا


مدیر عامل شرکت رایان سایپا گفت: این تسهیلات تا سقف ۵۰ درصد قیمت خودرو خواهد بود. پیش از این سقف ۱۵۰ میلیونی برای پرداخت تسهیلات وجود داشت که حذف شد. برای جلوگیری از تبانی خریدار و فروشنده و مشکلات احتمالی قیمت‌ها کارشناسی شده و سپس تسهیلات پرداخت می‌شود.

او گفت: نرخ این تسهیلات ۲۱ درصد بانکی به علاوه کارمزدهای منطقی خواهد بود و تا ۳ سال فرصت پرداخت برای خریدار پیش بینی شده که فعلا فقط برای استان تهران فراهم شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار