سرپرست شهرداری منطقه ۴ اهواز گفت: راه اندازی و بازسازی آبنما‌های پارک سعدی و همچنین آبنمای موزیکال پارک میثاق واقع در سه راهی گلستان صورت گرفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پرویز دغاغله سرپرست شهرداری منطقه ۴ اهواز گفت: راه اندازی و بازسازی آبنما‌های پارک سعدی و همچنین آبنمای موزیکال پارک میثاق واقع در سه راهی گلستان صورت گرفت و عوامل تزیینی، تلفیقی و ارتباطی با محیط که به نحوی در فضا‌های شهری موثر است انواع آبنما‌ها و فواره‌ها است که دارای اهمیت بسزایی است.

او افزود: باید فضا‌های زندگی شهری از آنچنان زینت و آراستگی برخوردار باشند که دلپذیری، آرامش و رضایت را به همراه آورد، در این میان آب به عنوان یک عنصر طبیعی و نور و رنگ به عنوان عنصری بصری نقش پررنگی در مناظر و بخصوص مبلمان شهری دارد و می‌توان با استفاده از این ترکیب علاوه بر ایجاد شادابی و طراوت به تلطیف هوای فضای اطراف نیز کمک و از آشفتگی محیطی و بصری جلوگیری و نیاز‌های روحی و روانی شهروندان را تامین می‌نماید.

دغاغله تصریح کرد: بر اساس همین اصل در جهت افزایش فضا‌های زیبای منطقه هم اکنون از سوی معاونت فنی و عمرانی، آبنمای پارک سعدی و آبنمای موزیکال پارک میثاق در برنامه اجرایی گنجانده شده و به زودی به اتمام خواهند رسید.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.