مهم‌ترین حوادث امروز، سه شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۹۹ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز سه شنبه ۱۶ ردیبهشت ماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

آتش در قهوه خانه سنتی در اهواز شعله ور شد

ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ساعت ۵ و ۴۷ دقیقه امروز ۱۶ اردیبهشت ماه سال جاری، با تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان، آتش سوزی قهوه خانه سنتی در منطقه عامری اطلاع رسانی شد و ستاد فرماندهی سازمان ۲ دستگاه خودرو اطفا حریق و یک دستگاه خودرو امداد و نجات را از ایستگاه آتش‌نشانی ۵۵ به محل حادثه اعزام کرد.

او بیان داشت: تش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با دود و شعله‌های حریق در قهوه خانه مواجه شدند و با قطع جریان برق و گاز ساختمان و ایمن سازی محل حادثه با استفاده از لوله‌های آبرسان، شعله‌های حریق را مهار و از گسترش حریق جلوگیری کردند.

قنبری با بیان اینکه آتش نشانان با استفاده از دستگاه فن فشار مثبت دود را از داخل ساختمان قهوه خانه تخلیه کردند، تصریح کرد: این حادثه آسیب جانی نداشت و علت آتش سوزی از سوی کارشناسان سازمان اتصال برق گزارش شده است.

محموله کالای قاچاق در ماهشهر توقیف شد

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی خوزستان گفت: به منظور تشدید و مقابله با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولید ملی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان ماهشهر با همکاری ماموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی ۳ دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از بار خودرو‌های توقیفی ۱۲ دستگاه ماشین لباسشویی، ۹۵۰ دستگاه جارو برقی، ۲ دستگاه موتورسیکلت، ۱۲۰ عدد ریش تراش و تعدادی لوازم خانگی خرد قاچاق کشف و ضبط شد، اظهار داشت: در این رابطه ۴ قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.