مهم‌ترین حوادث امروز، چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۹۹ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

کشف بیش از ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در خوزستان

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: به منظور برخورد قاطعانه با عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر، طی ۲۴ ساعت گذشته پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و فرماندهی شهرستان‌های بهبهان، اندیمشک و هندیجان با تلاش اطلاعاتی و تشدید اقدامات انتظامی ۳ محموله مواد مخدر را شناسایی کردند.

او اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بهبهان با کار اطلاعاتی محور تردد یک دستگاه خودروی سواری پراید حامل مواد مخدر را شناسایی و متوقف کردند که در بازرسی از آن مقدار ۱۰۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش کشف شد.

سردار عباس زاده بیان داشت: در عملیاتی دیگر ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با تلاش اطلاعاتی و همکاری ماموران شهرستان اندیمشک یک دستگاه خودروی سواری پژو حامل مواد مخدر را شناسایی و طی عملیاتی متوقف کردند، که در بازرسی به عمل آمده مقدار ۹۶ کیلوگرم تریاک کشف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در سومین عملیات، ماموران پلیس شهرستان هندیجان با کار اطلاعاتی و اقدامات پلیسی یک دستگاه خودروی سواری را توقیف و در بازرسی از آن مقدار ۲۲ کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه در مجموع ۳ عملیات مقدار ۲۱۸ کیلوگرم مواد مخدر کشف و ۳ دستگاه خودروی سواری توقیف شدند، ادامه داد: در این رابطه ۶ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی داده شدند.

کشف و ضبط محموله زغال قاچاق در ایذه

احمد امیری رئیس اداره حفاظت محیط زیست ایذه با اشاره به کشف بار قاچاق زغال با تلاش ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان گفت: این محموله در منطقه حفاظت شده شالو منگشت کشف و ضبط شد.

او با تاکید بر ضرورت حفظ محیط زیست توسط بومیان منطقه بیان داشت: با توجه به اینکه قطع درختان و گونه‌های گیاهی تاثیر مستقیم با زندگی جانوران این مناطق دارد، توجه به این مساله از اهمیت بالایی برخوردار است.

امیری اظهار کرد: با توجه به اینکه درختان و گونه‌های گیاهی مناطق حفاظت شده همانند حیوانات موجود در آن جز موارد تحت پوشش این اداره به حساب می‌آید و محل زندگی و تغذیه این جانوران است، توجه و رسیدگی به این مساله توسط اداره حفاظت محیط زیست امری لازم و ضروری است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ایذه  ادامه داد: پس از کشف و ضبط محموله زغال از قاچاقچیان، پرونده جهت پیگیری به مراجع ذی‌ربط قضایی ارجاع داده شد.

کشف بیش از ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک

سرهنگ امیرعباس شهبازی فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: به منظور ارتقاءامنیت اجتماعی و ادامه مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، طرح پاکسازی نقاط آلوده با هدف دستگیری تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر در این شهرستان بصورت ویژه در دستورکار پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر اندیمشک با کار اطلاعاتی عاملان فروش مواد مخدر و پاتوق مجرمان را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در چند عملیات ضربتی ۴ توزیع کننده مواد مخدر را دستگیر کردند و در بازرسی از مخفیگاه و پاتوق متهمان مقدار ۱۰ کیلو و ۴۰۰ گرم انواع موادمخدر کشف شد.

سرهنگ شهبازی با اشاره به رضایت مندی شهروندان از عملیات پلیس و دستگیری سوداگران مرگ، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۳ ۲۸ دی ۱۳۹۹
درود