از دستگیری ۳۴ سارق حرفه‌ای در یزد تا مواد مخدری که به تهران نرسید

مهمترین بسته حوادث استان یزد را در سایت باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

از دستگیری ۳۴ سارق حرفه‌ای تا مواد مخدری به تهران نرسیدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سرهنگ علیرضا صادقی جانشین انتظامی شهرستان خاتم گفت: با اشاره به گزارش شهروندان به چند فقره سرقت احشام در شهرستان خاتم، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با اقدامی تخصصی و بررسی شیوه و شگرد سرقت، در گشت زنی‌های محسوس و نامحسوس دو سارق احشام را شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ صادقی ادامه داد: متهمان در بازجویی پلیس به دو فقره سرقت احشام در سطح شهرستان اعتراف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضایی داده شدند.

دستگیری ۳۴ سارق در یزد

منوچهر نصیری فرمانده انتظامی شهرستان یزد،گفت: طرح مبارزه با سرقت واحد‌های انتظامی به مدت یک هفته در سطح شهرستان یزد به مرحله اجرا گذاشتند.

سرهنگ نصیری ضمن اشاره به هماهنگی قضائی و اخذ مجوز لازم افزود: پلیس شهرستان با اجرای این طرح ۳۴ سارق را با ۱۲۸ فقره سرقت دستگیر کرد.

او گفت: متهمان جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

کشف بیش از یک کیلو تریاک در اردکان

سرهنگ صادقیان فرمانده انتظامی شهرستان اردکان گفت: ماموران ایست و بازرسی این فرماندهی حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور اردکان_نائین به یک نفر مسافر اتوبوسی که از زاهدان به سمت تهران عازم بود مشکوک شدند.

او افزود: ماموران در بارزسی از وسایل متهم یک کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود کشف کردند.

سرهنگ صادقیان گفت: متهم ضمن تشکیل پرونده قضائی به دادسرا معرفی و حسب دستور مقام قضائی روانه زندان شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.