ورزشکاران ساوه‌ای برای خانواده‌های ورزشکار آسیب دیده از کرونا گلریزان کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  با فرمان رهبر معظم انقلاب برای کمک مومنانه ورزشکاران ساوه‌ای هم دست به کار شدند و با شرکت در این امر خداپسندانه برای نیازمندان گلریزان کرده و بسته‌های معیشتی تهیه کردند.

گلریزان ورزشکاران ساوه برای نیازمندان

توکلی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساوه در گفتگو با   خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در این خصوص گفت: ورزشکاران، هیئت‌های ورزشی، سمن‌ها و خیرین ۱۱۰ بسته‌ی حمایتی برای نیازمندان تهیه کردند.

توکلی با بیان اینکه این طرح در قالب رزمایش همت جوانانه، کمک مومنانه است، افزود: این بسته‌ها شامل ۱۷ قلم کالا به ارزش ۳۲۵ هزار تومان است.

او اضافه کرد: اولویت برای توزیع خانواده‌های ورزشکار آسیب دیده در کرونا است و سپس نیازمندانی که در حاشیه شهر زندگی می‌کنند.

لازم به ذکر است هنرمندان نیز ۱۰۰ بسته حمایتی به ارزش هر بسته سیصد هزار تومان برای توزیع بین خانواده‌های هنرمند نیازمند اهدا کردند.

اولین مرحله رزمایش کمک مومنانه به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان در استان مرکزی آغاز شد؛ مرحله دوم رزمایش هم از امروز همزمان با ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) آغاز می‌شود و مرحله سوم آن در ایام عید سعید فطر برگزار خواهد شد.

قرار است در راستای اجرای طرح همدلی و مواسات مومنانه در این رزمایش ۱۰۰ هزار بسته معیشتی تهیه شده بین مردم کم برخوردار و آسیب دیدگان از شرایط کرونایی استان مرکزی توزیع شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.