یکی از رسانه‌های آرژانیتنی امروز مدعی شد که فدراسیون جهانی فوتبال روز دوشنبه تاریخ دقیق مسابقات جام جهانی فوتسال را اعلام خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان, مسابقات جام جهانی فوتسال قرار است اواخر شهریور ماه به میزبانی لیتوانی برگزار شود، اما به دلیل آن که هنوز مسابقات جام ملت‌ها در قاره های آسیا و کونکاکاف (آمریکای جنوبی) برگزار نشده و همچنین ۲ مسابقه از دور رقابت‌های پلی آف در قاره اروپا باقی مانده، زمان برگزاری مسابقات جام جهانی در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته، به طوری که بسیاری از کارشناسان فوتسال بر این باورند که فیفا قطعا تاریخ مسابقات جام جهانی فوتسال را به تعویق خواهد انداخت و آن طور که شنیده می‌شود این مسابقات قرار است شهریور ماه سال بعد برگزار شود.


بیشتر بخوانید: احتمال برگزاری لیگ برتر فوتسال تایلند بعد از جام ملت‌های آسیا


از همین رو امروز سایت آرژانتینی pasionfutsal در تازه‌ترین خبر خود اعلام کرد که فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) قرار است روز دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه تاریخ دقیق مسابقات جام جهانی فوتسال را اعلام کند. این موضوع در حالی مطرح شده است که لیتوانی به عنوان میزبان مسابقات جام جهانی بار‌ها از مسئولان فیفا درخواست کرده که مسابقات جام جهانی فوتسال را به جای آن که امسال برگزار کند با یک سال تعویق در سال بعد این رقابت‌ها را برگزار کند. به هر حال باید تا روز دوشنبه منتظر ماند و دید که در نهایت فیفا چه تصمیمی برای برگزاری مسابقات جام جهانی می‌گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار