تولیت آستان قدس رضوی گفت: به مناسبت میلاد کریم اهل بیت (ع) نام یکی از بزرگترین صحن‌های حرم مطهر رضوی به نام امام حسن مجتبی (ع) تغییر پیدا می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، صحن هدایت حرم مطهر رضوی هم‌زمان با ولادت امام حسن مجبتی (ع) با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی، به نام «صحن مبارک امام حسن مجتبی (ع)» نام‌گذاری خواهد شد.

صحن امام حسن مجتبی (ع) با زیربنای ۱۷۹۸۰ متر مربع در ضلع شمال شرقی اماکن متبرکه قرار دارد.
 
صحن هدایت از جمله صحن‌های خاطره ساز برای زائران و مجاوران امام رضا (ع) است و حال و هوای آن با کرامت پیوند خورده است، سال‌های سال طرح اکرام رضوی و افطار‌های ماه مبارک رمضان در این صحن برگزار شد و خیل زائران و مجاوران پای سفره کرامت نشستند، سفره‌ای که در تداوم کرامت اهل بیت (ع) گسترانیده می‌شد.
 
صحن هدایت حرم رضوی به نام امام حسن مجتبی(ع) مزین می شود

  از پارسال، این اکرام اثربخشی دوچندان یافت و به جای روند همیشگی پهن شدن سفره افطار در حرم مطهر، غذا‌های متبرک حضرت به طور مستقیم به دست نیازمندان می‌رسد و سفره‌های افطار نیز در مساجد نقاط محروم به ویژه حاشیه مشهد گسترانیده می‌شود.
 
صحن هدایت حرم رضوی به نام امام حسن مجتبی(ع) مزین می شود
 
این مراسم از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه امشب تا ساعت ۲۱ به مدت نیم ساعت از شبکه‌های قرآن، افق و خراسان رضوی به صورت زنده پوشش داده می‌شود.
 
انتهای پیام//ف.س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسام
۱۲:۰۸ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
السلام علیک یا امام غریب