همزمان با شب میلاد با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) تعداد ۵ هزار پرس غذای گرم در قالب اطعام مهدوی طبخ و بین نیازمندان توزیع شد.

توزیع بیش از ۵ هزار پرس غذای گرم همزمان با شب میلاد با سعادت کریم اهل بیتبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،همزمان با شب میلاد با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) تعداد ۵ هزار پرس غذای گرم به همت مرکز نیکوکاری حضرت بقیه اله (عج) مسجد صاحب الزمان (عج) دانشسرا با حضور حجت الاسلام و المسلمین نماینده ولی فقیه وامام جمعه زنجان ومدیرکل کمیته امداد در قالب اطعام مهدوی طبخ وبین نیازمندان توزیع شد.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی نماینده، ولی فقیه در استان در این بازدید  ضمن تشکر و قدردانی از اقدام خداپسندانه کمیته امداد استان زنجان، مراکز نیکوکاری و گروه‌های جهادی در طبخ و توزیع غذای گرم بین نیازمندان گفت:زنجان دیار کریمان است و مردم پایتخت شور و شعور حسینی باروحیه بالای ولایتمداری، عشق عمیق و ریشه‌دار معنوی خود همواره یاریگر محرومان و نیازمندان هستند.

او بابیان اینکه کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) همیشه پای‌کار بوده و خدمات ماندگار و اثربخشی را درزمینهٔ اطعام نیازمندان ارائه می‌نماید، افزود:یکی از کار‌های خوب این نهاد ایجاد مراکز نیکوکاری با محوریت مساجد است، زیرا مساجد با نیازمندان واقعی محله خود آشنایی کامل داشته و شیوه برخورد محترمانه همراه با تکریم عزت‌نفس گیرندگان خدمت را بهتر می‌دانند.

نماینده، ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه طرح اطعام مهدوی در راستای لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری در نیمه شعبان با عنوان مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان افرادی که از ویروس منحوس کرونا دچار مشکل شده‌اند آغازشده است، گفت:این سفره بابرکت سفره احسان امام حسن مجتبی (ع) است وانشاالله دعای خیر این امام همام گره‌گشای مشکلات ما بوده و همگی ازخوان آن حضرت متنعم و بهره‌مند شویم.

 نماینده، ولی فقیه وامام جمعه زنجان با مشارکت در این طرح با تأمین هزینه یک روز غذای گرم افطاری به مددجویان تحت حمایت در قالب اطعام مهدوی را تقبل کردند.

انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.