معاون فرهنگی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه با اشاره به توزیع بیش از ۵ هزار بسته معیشتی تا شب‌های قدر، گفت : هر بسته شامل ۱۲ قلم ارزاق به ارزش ۲۰۰ هزار تومان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛سلمان یاوری معاون فرهنگی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه با تبریک ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) و گرامیداشت هفته اکرام، گفت : با شیوع ویروس کرونا در استان، خادمیاران رضوی در دفتر آستان قدس رضوی مشغول همدردی، کمک به محرومان و نیازمندانی هستند که در این ایام از این ویروس منحوس آسیب دیده‌اند.

او گفت : پس از فرمایشات مقام معظم رهبری در نیمه شعبان در خصوص برگزاری رزمایش مواسات، همدلی و کمک‌های مومنانه، پویشی به‌نام «سفره مهربانی» توسط خادمیاران رضوی راه‌اندازی شد.

معاون فرهنگی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه به توزیع بیش از ۵ هزار بسته معیشتی تا شب‌های قدر اشاره و افزود: هر بسته شامل ۱۲ قلم ارزاق به ارزش ۲۰۰ هزار تومان است که از طریق مردم و خیران توسط خادمیاران جمع‌آوری شده، البته بسته‌های متبرکی هم در این بسته‌های معیشتی وجود دارد.

او ادامه داد: طرحی در جامعه ایمانی مشعر که شامل جمعی از هیئات مذهبی کرمانشاه است به نام پویش «علی یاوران» در میلاد امام حسن مجتبی (ع) راه‌اندازی شده که در قالب آن ۱۱۰ هزار غذای گرم در وعده افطاری بین خانواده محرومان و نیازمندان توزیع می‌شود.

یاوری ادامه داد: این غذا‌های گرم توسط خیرین و بیش از ۳۰ هیأت مذهبی جمع‌آوری شده و توزیع آن از نیمه مبارک ماه رمضان شروع و تا بعد از شب‌های قدر در استان ادامه دارد.

او از مردم نوعدوست و خیران خواست، در این امر پخت غذای گرم و پویش علی یاوران با تحویل کمک‌های خود به هیأت‌های مذهبی، مساجد و یا دفتر آستان قدس رضوی واقع در خیابان ویلا روبه‌روی سازمان حج زیارت استان، سهیم باشند .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.