فرماندار چرداول گفت: در سال‌های اخیر اقدامات ارزنده‌ای جهت پیشگیری از اعتیاد و سایر بزهکاری‌های اجتماعی در شهرستان چرداول انجام گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ فتاحی فرماندار چرداول در جلسه هماهنگی شورای ستاد مبارزه با مواد مخدر که در شهرستان چرداول برگزار شد،گفت: در سال‌های اخیر اقدامات ارزنده‌ای به منظور پیشگیری از اعتیاد و سایر بزهکاری‌های اجتماعی با همکاری و تلاش شورای مبارزه با مواد مخدر انجام گرفته است .

او در رابطه با راهکار‌های پیشگیری از اعتیاد بیان کرد: آموزش‌های مختلف جهت پیشگیری از اعتیاد ، اجرای برنامه‌هایی با هدف شور و نشاط اجتماعی و همچنین برگزاری کارگاه‌های مختلف در روستا‌ها ، از مهمترین راهکار‌های پیشگیری از اعتیاد هستند.

فرماندار چرداول در رابطه با میزان کشفیات مواد مخدر و اقدامات پیشگیرانه از اعتیاد در سطح شهرستان اظهار کرد: در سال گذشته شهرستان چرداول در کشفیات مواد مخدر و همچنین اقدامات پیشگیرانه از اعتیاد ، در بین تمامی شهرستان‌های استان ایلام ، مقام نخست را از آن خود نموده است که این نشانه‌ی فعالیت شبانه روزی ارگان‌های مختلف و انجمن‌های مردم نهاد می‌باشد .

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.