مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان وبلوچستان گفت: پایگاه امداد و نجات جاده‌ای هلال احمر در محدوده وشنام و پلیس راه این شهرستان با هدف پوشش مناسب حوادث و ارائه خدمات مطلوب افتتاح شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، رسول راشکی  مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان وبلوچستان اظهار داشت: این پایگاه در زمینی به مساحت یکهزارو ۲۷۹ متر مربع به نام چراغ مکان از شهدای اهل سنت و بومی چابهار نامگذاری شده است.

او  بیان کرد: برای ساخت وتکمیل این پایگاه یک میلیارد و ۴۰۰میلیون تومان هزینه شده و دارای مجموعه درمانگاه، اتاق عملیات، استراحتگاه اضطراری بانوان و آقایان است.

مدیرعامل سازمان هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: یک تیم ۳۳ نفره برای پوشش حوداث در این پایگاه مستقر و بصورت ثابت نیز یک تیم پنج نفره بصورت شبانه روزی مشغول خدمات رسانی هستند.

فرماندار شهرستان ویژه چابهار نیز اظهارداشت: پایگاه امدادونجات جاده‌ای با تجهیزات و نیرو می‌تواند خدمات مناسبی به مردم ارائه کند.

رحمدل بامری افزود: چابهار با توجه به جایگاه موقعیت گردشگری، تجاری و اقتصادی تردد‌های زیادی دارد و با حوادث گوناگون احتمالی روبروست و چنین پایگاه‌هایی نیاز ضروری است.

او  از خدمات رسانی جمعیت هلال در آتش سوزی محله جنگلوک چابهار و امدادرسانی به موقع قدردانی کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار