راشکی گفت:با تلاش نیرو‌های امدادی فرد مفقوده شده در کوهستان تفتان پس از ۱۸ ساعت عملیات جستجو در منطقه کد سیاه در کوه‌های اطراف تمین میرجاوه زنده و سلامت پیدا شد.

رسول راشکی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستاندر گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: روز گذشته حدود ساعت ۶ بعدازظهر در پی تماس تلفنی با پایگاه امداد و نجات کوهستان خاش مبنی بر مفقود شدن یک نفر در کوهستان تفتان بلافاصله ۲ تیم امداد و نجات کوهستان شهرستان خاش ۳ تیم از شهرستان میدجاوه و یک تیم واکنش سریع به منطقه اعزام و عملیات جستجو را آغاز کردند.

راشکی ادامه داد: فرد مفقود شده جوان ۳۰ ساله از اهالی شهرستان خاش بوده که بدلیل گم کردن راه به سمت میرجاوه هدایت  شده است.

وی افزود: با تلاش نیرو‌های امدادی این فرد پس از ۱۸ ساعت عملیات جستجو در منطقه کد سیاه در کوه‌های اطراف تمین میرجاوه زنده و سلامت پیدا شد.

راشکی در پایان با بیان اینکه خوشبختانه حال عمومی این فرد خوب است، گفت: خانواه‌ها بایستی هنگام ورود به مناطق کوهستانی تمامی نکات ایمنی را رعایت و با در نظر گفتن علائم موجود در مسیر، خط سیر صحیح را دنبال کرده و از مسیر اصلی خارج نشوند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار