اهالی ورزش در شهرستان سقز ۳۵۰ میلیون ریال برای مبارزه با کرونا هزینه کردند

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، فرزاد خاکی رییس اداره ورزش و جوانان گفت: میزان کمک هیات‌های ورزشی و تعدادی از خیران ورزشی در راستای پیشگیری از شیوع کرونا تاکنون ۳۵۰ میلیون ریال برآورد شده که آن را در تهیه اقلام بهداشتی و پزشکی و همچنین کمک به ورزشکاران نیازمند هزینه کردیم.

خاکی با بیان اینکه این کمک‌ها در سه مرحله در راستای وظیفه انسانی به کادر پرتلاش و فداکار بیمارستانی سقز اهدا شد، افزود: همانند سایر اقشار، سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف اقدام به جمع آوری کمک برای مبارزه با ویروس کرونا کردیم.

او تاکید کرد: تعداد ۶۰۰ دست لباس، ۳۰۰ عدد ماسک فیلتر دار n ۹۵، یک هزار و ۸۰۰ جفت دستکش لاتکس، تهیه چهار دستگاه اکسیژن سنج خون برای کادر درمانی و همچنین تهیه و تحویل کارت هدیه ۱۵۰ هزار تومانی، مایع ضد عفونی ۱/۵ لیتری و ۴۰۰ عدد ماسک معمولی برای ۶۰ نفر از ورزشکاران نیازمند از جمله اقدامات انجام شده، است.

رییس اداره ورزش و جوانان سقز با اشاره به اینکه جمع آوری کمک‌های این اداره در ماه مبارک رمضان برای ورزشکاران نیازمند ادامه دارد، یادآور شد: در حال جمع آوری کمک برای تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی برای ورزشکاران نیارمند در این شهرستان هستیم و این کار تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.