کارکنان کمیته امداد کردستان با هدف کمک به خانواده‌های نیازمند در ماه مبارک رمضان ۴۴ میلیون تومان از حقوق خود را اهدا کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محمد رسول شیخی زاده، مدیر کل کمیته امداد کردستان گفت: این مبلغ با هدف کمک به خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از ویروس کرونا اهداء شده و در قالب غذای گرم و سبد مواد خوراکی در بین خانواده‌های تحت حمایت این نهاد توزیع می‌شود.

او افزود: کمیته امداد استان کردستان در تمامی ایام ماه مبارک رمضان در سطح کلیه شهرستان‌ها غذای گرم و یا سبد مواد غذایی در بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌کند.

شیخی زاده تصریح کرد: خیرانی که تمایل به این کار خداپسندانه دارند می‌توانند کمک‌های خود را در قالب کمک نقدی، مواد خوراکی شامل برنج، روغن، گوشت، مرغ و ... و همچنین مواد شوینده و بهداشتی از طریق این نهاد به خانواده‌های نیازمند اهداء کنند.

مدیر کل کمیته امداد استان کردستان ادامه داد: همچنین شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۴۷۳ و شماره‌گیری کد #۱*۸۸۷۷* از طریق موبایل برای دریافت کمک‌های نیکوکاران و تامین مایحتاج اولیه نیازمندان در ماه مبارک رمضان اختصاص داه شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.