معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان از توزیع ۹۰ میلیارد ریال کمک‌های دولتی و خیریه بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در این استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،خالد جعفری گفت: بخشی از این مبلغ از منابع استانی، بخشی از کمک‌های خیرین داخل و خارج استان و قسمتی هم از کمک‌های بنیاد مستضعفان تامین شده است.

او افزود:این کمک‌ها در قالب توزیع کالا‌های اساسی شامل برنج، روغن، مرغ گرم و کارت هدیه است .

جعفری بیان کرد: کمک‌های غیرنقدی در اختیار مراکز خیریه استان که از بهزیستی مجوز فعالیت داشتند، قرار گرفت تا میان نیازمندانی که شناسایی شده و تحت پوشش آنان بودند، توزیع شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان با اشاره به اینکه تاکنون بخشی از حدود ۲۰ هزار بسته از اقلام غذایی میان ۱۳ هزار و ۸۰۰ خانوار توزیع شده است، یادآور شد: افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی، مستمری بگیران و بازنشستگان، مشمول دریافت این کمک‌ها نمی‌شوند.

جعفری افزود: ۹۶۰ کارت هدیه ۱۰ میلیون ریالی  توسط بنیاد مستضعفان به تعدادی از کولبران شناسایی شده در شهرهای سروآباد، سقز، بانه و کارگران مرز سیرانبند و باشماق که کارت مرزنشینی ندارند اهدا شد.

  معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان درپایان گفت:تعداد ۲۰ هزار عدد کارت ۲۰۰ هزار تومانی نیز میان نیازمندان استان در حال توزیع است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.