هزار بسته سبد کالا در ماه مبارک رمضان توسط اداره کل اوقاف بین نیازمندان کردستانی توزیع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حجت‌الاسلام محمد کاروند مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان در نشست با اصحاب رسانه استان که به صورت مجازی برگزار شد به تشریح برنامه‌های این اداره‌کل در ماه رمضان اشاره کرد و گفت: همزمان با سراسر کشور و بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری رزمایش همدلانه در کردستان نیز برگزار می‌شود.

او در ادامه به فعالیت‌های اداره کل اوقاف جهت مقابله با شیوع کرونا در استان پرداخت و افزود: در این مدت ۱۲ هزار بسته حمایتی شامل ۴ هزارو ۵۰۰ سبد مواد غذایی و ۷ هزارو ۷۰۰ سبد مواد غذایی بین شهروندان کردستانی توزیع شد.

حجت‌الاسلام کاروند گفت: از ابتدای شیوع کرونا در استان تاکنون بیش از ۱۰ میلیارد ریال جهت مقابله با بیماری کرونا در قالب سبد کالا و ضدعفونی کردن سطح معابر و اماکن مذهبی توسط اداره‌کل اوقاف استان هزینه شده است.

اوبیان کرد: قرار است یک هزار سبد کالا با ارزش ۳۰۰ هزار تومان و شامل کالای اساسی، چون برنج، گوشت، مرغ، خرما و روغن و رب در ماه مبارک رمضان بین خانواده‌های نمیازمند استان توزیع شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان اجرای مسابقه کتابخوانی ویژه همکاران و خانواده اوقاف و همچنین آغاز ثبت نام چهل و سومین مسابقات قرآنی در مرحله شهرستانی، استانی، کشوری به صورت اینترنتی را از دیگر برنامه‌های اوقاف در ماه مبارک رمضان عنوان کرد.

او طرح یک هزار صلوات برای هر فرد با نیت شفای بیماران و اجرای مسابقه کتابخوانی ویژه همکاران و خانواده همکاران اوقاف را از دیگر برنامه‌های اداره اوقاف استان کردستان در ماه رمضان بیان کرد.

حجت‌الاسلام کاروند در پایان اظهار داشت: در نیمه ماه شعبان نیز هزار کیلوگرم گوشت گرم بین خانوار‌های نیازمند بیماران کرونایی در استان توزیع شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.