مهم‌ترین حوادث امروز پنجشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،مهمترین حوادث امروز پنجشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه سال ۹۹ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری ۶ نفر از عاملان سرقت‌های مسلحانه در جنوب شرق کشور

با تلاش شبانه روزی پلیس استان، ۶ نفر از عاملان سرقت‌های مسلحانه در جنوب شرق کشور دستگیر و ۱۹ فقره انواع سرقت مسلحانه کشف شد.

سردار"احمد طاهری" جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان  گفت: پلیس آگاهی با همکاری دیگر رده‌های عملیاتی سطح استان در بررسی پرونده‌های سرقت‌های مسلحانه و به عنف، در هفته گذشته ۶ نفر از عاملان این سرقت‌ها را شناسایی و تحت مراقبت قرار دادند.

او افزود: در این راستا مأموران انتظامی شهرستان‌های "زاهدان"، "ایرانشهر" و "چابهار" با هماهنگی‌های قضائی این سارقان را در عملیات‌های مختلف دستگیر کردند.

سردار طاهری بیان داشت: در پی دستگیری این سارقان، یک دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه، ۱۲ دستگاه تلفن همراه و مقادیری وجه نقد مسروقه به همراه تعدادی سلاح و مهمات، و چند قبضه سلاح سرد کشف شد.

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده به ۲ فقره سرقت مسلحانه مغازه، ۴ فقره سرقت مسلحانه تلفن همراه، یک فقره سرقت مغازه، یک فقره سرقت خودرو و ۱۱ فقره سرقت وجه نقد و تلفن همراه اعتراف کردند.

او  با اشاره به ادامه تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرایم احتمالی خاطر نشان کرد: پلیس سیستان و بلوچستان بر تداوم اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی به ویژه در برخورد با جرایم خشن و سرقت‌های به عنف و مسلحانه برای افزایش رفاه اجتماعی شهروندان با حداکثر توان خود ادامه خواهد داد و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

دستگیری ۲ مالخر در زابل

فرمانده انتظامی شهرستان زابل از دستگیری ۲ مالخر و کشف ۱۰۰ میلیون ریال اموال مسروقه دراین شهرستان خبرداد.

سرهنگ "احمد ثمره حسینی گفت: در پی اطلاع از اینکه متصدیان یک کارگاه جمع آوری ضایعات در شهرستان زابل، اقدام به خرید اموال مسروقه می‌کنند، بررسی موضوع در دستورکار ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۲ این فرماندهی قرار گرفت.

او  افزود: ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۲ برای بررسی صحت این خبر به صورت نامحسوس تحقیقات خود را آغاز، که در نتیجه این تحقیقات صحت موضوع مشخص و تعدادی لوله آب و فاضلاب سرقتی در کارگاه مذکور روئیت شد.

سرهنگ ثمره حسینی تصریح کرد: با هماهنگی قضایی تیمی برای دستگیری متهمین به محل اعزام، که این ۲ مالخر ۲۹ و ۱۹ ساله را در یک عملیات ضربتی دستگیر و در بازرسی از کارگاه آن‌ها تعداد ۱۰۰ کیلو لوله آب وفاضلاب به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال کشف شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار