سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اصفهان بستری شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آرش نجیمی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته با اضافه شدن ۱۰۰ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ تعداد بیماران بستری شده در مراکز درمانی استان به دلیل ابتلا به این ویروس به جز (شهرستان‌های آران و بیدگل و کاشان) به ۵۱۸ نفر رسیده است.

آرش نجیمی به ترخیص ۹۷ بیمار مبتلا به این ویروس با بهبود وضعیت جسمانی در این مدت خبر داد و افزود: ۱۳۹ مورد از بیماران بستری شده کرونا در استان هم اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه هستند.


بیشتر بخوانید:بستری شدن ۱۱۵ بیمار جدید با علائم کرونا در مراکز درمانی ۲۲ شهرستان



او در خصوص برگزاری نماز جمعه فردا در شهرستان بویین میاندشت نیزگفت: شهروندان در این شهرستان همچنان باید به منظور پیشگیری از شیوع این ویروس رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در دستور کار قرار دهند و برای اقامه نماز جمعه علاوه بر به همراه داشتن ماسک و دستکش سجاده و مهر شخصی خود را استفاده کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از مردم خواست بهداشت فردی را رعایت و از تردد‌های غیر ضروری پرهیز کنند تا بتوانیم به روند سیر نزولی این بیماری نفس گیر برسیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.