سخنگوی ستاد کرونا استان اصفهان از بازگشایی هتل‌ها و مراکز اقامتی با رعایت الزامات بهداشتی خبر داد.

حجت الله غلامی سخنگوی ستاد کرونا استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازاصفهان،اظهار داشت:در سی و یکمین جلسه ستاد کرونا استان تصمیم گرفته شد تا هتل‌ها و مراکز اقامتی با ایجاد شرایط و الزامات بهداشتی که از سوی دانشگاه علوم پزشکی و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان تعیین شده درخواست خود را به این دو نهاد ارسال کنند تا بعد از بازدید تیم متخصص از این محل‌ها در صورت برقراری شرایط لازم به آن‌ها مجوز فعالیت داده خواهد شد.

او گفت:با توجه به مصوبه ستاد استانی مجوزی که به هتل‌ها داده می‌شود صرفاً جهت استفاده از فضا‌های اقامتی می‌باشد و سایر خدمات جانبی هتل‌ها مثل: فضا‌های ورزشی، فرهنگی و کافی شاپ همچنان تعطیل خواهد بود.

اما رستوران هتل‌ها با اخذ مجوز همزمان از دانشگاه علوم پزشکی و سازمان میراث فرهنگی و با رعایت کلیه دستورالعمل‌های تعیین شده می‌توانند فعالیت شان را آغاز کنند.

سخنگوی ستاد کورنا استان تصریح کرد:با توجه به اینکه هتل‌ها می‌توانند حداکثر ۵۰ درصد اتاق‌ها را مسافرگیری کنند چیدمان رستوران باید متناسب با ظرفیت ۵۰ درصد تغییر پیدا کند و وعده‌های غذایی را باید به صورت پک‌های بسته بندی شده در اختیار مسافران قرار دهند.

حجت الله غلامی در خصوص رعایت الزامات بهداشتی فردی و عمومی که در دستورالعمل‌ها قید شده اضافه کرد:همزمان تیم‌های نظارتی میراث فرهنگی و دانشگاه علوم پزشکی فعالیت هتل‌ها را رصد خواهند کرد و تعهدی از صاحبان هتل گرفته می‌شود که در صورت عدم رعایت ضوابط و دستورالعمل‌ها بلافاصله به عنوان متخلف شناخته می‌شوند و مجوز آن‌ها باطل و محل هتل پلمپ خواهد شد.

او در پایان از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف در خصوص عدم رعایت ضوابط و دستورالعمل‌های بهداشتی با شماره ۳۱۱۳ تماس بگیرند.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.