در دوران شروع کرونا ، جامعه هتلداران استان اصفهان دچار ضرر و زیان های اقتصادی فراوان شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، کریم بیگی رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران استان اصفهان گفت: نوروز پارسال و نوروز امسال سال سختی برای جامعه هتلداری استان رقم خورد.

کریم بیگی با اشاره به، ضرر دو چندان هتل‌ها با وجود تحریم‌ها افزود: با شیوع کرونا همه برنامه ریزی‌ها برای پذیرش مسافر و جبران خسارت‌ها نقش برآب شد و فقط در اسفند و فروردین، هتلداران استان بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان ضرر کردند.

او گفت: در همین ایام هتل‌ها به دلیل ناتوان بودن در پرداخت‌های کارکنان مجبور شدند ۳۰ تا ۴۰ درصد نیرو‌ها را تعدیل کنند که امیدواریم با حمایت‌های دولتی این افراد مجددا به کار گرفته شوند.

رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران استان گفت: باید این شرایط را به فرصت تبدیل کرد و طرح‌های نوآورانه بهداشتی را در هتل‌ها بصورت دائمی و با نظر کارشناسان بهداشتی اجرا کرد.

بیگی افزود: همه مدیران هتل‌ها آموزش‌های اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی را دیده اند و متعهدانه، مطابق دستور ستاد کرونا، فعالیت خود را از سر گرفتند.

غلامرضا خرمی معاون اجرایی هتل آسمان هم گفت: هر چند خسارت فراوان دیده ایم، اما باید تصمیمات به سمتی برود که پس از سفید شدن وضعیت استان، بتوانیم از مناطق سفید داخل و خارج از کشور مسافر و گردشگر بپذیریم و با حمایت دولتمردان گام به گام این خسارات را جبران کنیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.