تعداد مبتلایان به کرونا در استان بوشهر با شناسایی چهار بیمار جدید، به ۳۲۱ نفر رسید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: چهار نفر به فهرست مبتلایان ویروس کرونا در بوشهر افزوده شد و تعداد بیماران تا پنجشنبه ۱۸ اردیبهشت‌، به ۳۲۱ نفر شامل ۱۷۹ مرد و ۱۴۲ زن رسید.

سعید کشمیری افزود: چهار بیمار جدید که در شهرستان دشتستان به ثبت رسیده‌اند، آقایی ۵۰ ساله و خانم‌هایی ۴۷، ۳۷ و ۳۰ دارای سابقه تماس با بیمار کرونایی هستند که همگی به صورت سرپایی در مرکز بیمار یابی شهرستان شناسایی‌شده‌اند و در مراقبت خانگی قرار دارند.

او ادامه داد: از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان (۳۲۱ نفر) تاکنون ۱۶۳ نفر از آنان بهبودیافته‌اند، ۱۴۰ نفر نیز در منزل تحت مراقبت قرار دارند و هفت نفر دیگر در حال سپری کردن دوره درمانی خود در بیمارستان هستند.

آمار مبتلایان به کرونا در بوشهر/ تایید ۴ مبتلای جدید

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با بیان اینکه رعایت نکردن فاصله اجتماعی در هر نوع مراسمی موجب شیوع گسترده کرونا می‌شود، تاکید کرد: از برگزاری مراسم‌ تکریم و معرفی و مناسبت‌های سالیانه خودداری شود و در صورت برگزاری دستورالعمل‌های فاصله گذاری اجتماعی و فیزیکی رعایت شود.

کشمیری از  مردم خواست از برگزاری دورهمی‌ها، جشن تولد و عروسی، ختم، مراسم خاکسپاری و هرگونه تجمع خودداری کنند.

او، با اشاره به اینکه کرونا از بین نرفته است، گفت: اگر افراد این بیماری را نادیده بگیرند بدون شک موجب ابتلای تعداد زیادی خواهد شد، بنابراین همکار کرونا در قربانی کردن افراد بیشتری نباشیم.

انتهای پیام/ک

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.