مهم‌ترین حوادث امروز هجدهم اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز هجدهم اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف ۱۵۰ کیلو حشیش در اصفهان

سرهنگ "غلامحسین صفری رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان اظهار داشت: ماموران یگان تکاوری پلیس اصفهان مطلع شدند سوداگران مرگ قصد انتقال محموله‌ای را دارد که بلافاصله وارد عمل شدند.

او افزود: در این رابطه ۲ دستگاه سواری پژو ۴۰۵ و پژو پارس در محور "تالاب-ورزنه" شناسایی و متوقف شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بازرسی ازاین ۲ خودرو ۱۵۰ کیلو حشیش و ۳۵ کیلو تریاک کشف شد.

سرهنگ صفری بیان داشت: در این عملیات ۶ سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.
 

اعتراف به ۸۵ فقره سرقت از مدارس

سرهنگ "علی قربانی فرمانده انتظامی کاشان اظهار داشت: در پی وقوع چندین مورد سرقت از مدارس شهر کاشان مانند "موتورکولر"، "شیرآلات"، "کامپیوتر" و دیگر اموال رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان "کاشان" پس از انجام یک سری کار‌های تخصصی ۳ سارق را در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی و دستگیر کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهمان هنگامی که با مستندات پلیس روبه رو شدند به ۸۵ فقره سرقت از مدارس اعتراف کردند.

سرهنگ قربانی اظهار داشت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی کاشان با اشاره به اینکه ارزش اموال سرقت شده توسط کارشناسان ۳ میلیارد ریال اعلام شده است، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی جامعه برخورد قاطع وقانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.
 

دستگیری سارقی با ۸ میلیارد اموال مسروقه در اصفهان

سرهنگ" حسین تُرکیان رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت مغازه در منطقه جنوب شهر اصفهان و شکایت مال باختگان، موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

او افزود: با تلاش کارآگاهان و انجام یک سری اقدامات خاص پلیسی فردی که اقدام به خرید یکی از اموال مسروقه کرده بود دستگیر و در تحقیقات صورت گرفته از وی، فروشنده و عامل اصلی این سرقت‌ها شناسایی شد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: با شناسایی هویت اصلی سارق، ماموران طی هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات ضربتی وی را در منزلش دستگیر کردند.

سرهنگ تُرکیان اظهار داشت: متهم پس از اینکه با مدارک و مستندات پلیس مواجه شد، به ۴ فقره سرقت مغازه و ۵ فقره سرقت اماکن خصوصی در منطقه جنوب شهر اصفهان اقرار کرد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ارزش اموال به سرقت رفته توسط متهم برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۸ میلیارد ریال ارزیابی شده است گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
 

دستگیری برادران مواد فروش در کاشان

سرهنگ "علی قربانی فرمانده انتظامی کاشان با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی بخش نیاسر این فرماندهی در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه ۲ برادر در بخش نیاسر اقدام به تهیه و توزیع موادمخدر می‌کند موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی کاشان افزود: ماموران طی هماهنگی با مقام قضائی و با انجام یک سری اقدامات تخصصی عاملان را شناسایی و در بازرسی از مخفیگاه آنان یک کیلو تریاک را کشف کردند.

سرهنگ علی قربانی اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.