مهم‌ترین حوادث امروز چهاردهم اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز چهاردهم اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف بیش از ۱۰۰ کیلو تریاک در ایستگاه بازرسی شهرضا

سرهنگ "صادق کاظم زاد" فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "شهرضا" و ماموران مستقر در ایستگاه بازرسی شهید "امامی" به یک کامیون کشنده "فائو" مشکوک و آن را متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو ۱۰۹ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک که در کابین راننده جاساز شده بود، کشف شد، گفت: در این رابطه ۲ سوداگر مرگ دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.
 

توقیف موتورسیکلت میلیاردی قاچاق درنایین

سرهنگ "ایرج کاکاوند فرمانده انتظامی شهرستان نایین بیان داشت: عوامل انتظامی مستقردر محور "اردکان-نایین" مشاهده کردند یک دستگاه موتور سیکلت سوزوکی ۱۰۰۰ cc بدون پلاک در حال تردد است که آن را متوقف کردند.

او افزود: راننده موتورسیکلت مدارک قانونی و گمرکی موتورسیکلت را ارائه نداد که توسط ماموران به پارکینگ انتقال داده شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: ارزش موتورسیکلت کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۳ میلیارد ریال اعلام شده است.

سرهنگ کاکاوند اظهار داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نایین تاکید کرد: قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری به بدنه اقتصادی کشور وارد می‌کند که نیروی انتظامی همواره با مفسدان اقتصادی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان را نخواهد داد.
 

پلمب ۳۰ واحد صنفی متخلف در اصفهان

سرهنگ" محد حسن اسماعیلی رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در راستای اجرای طرح تشدید مقابله هنجارشکنی و تامین نظم و امنیت در ماه مبارک رمضان طی یک هفته گذشته ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با انجام گشت‌های مشترک به همراه مرکز بهداشت، تعزیرات حکومتی و اتحادیه‌ها و بازرسی اصناف طی یک هفته گذشته از یک هزار و ۸۵۳ واحد صنفی بازدید به عمل آوردند.

او افزود: در اجرای این طرح به متصدیان یک هزار و ۴۰۵ واحد صنفی تذکر داده شده و از متصدیان ۳۴۰ واحدصنفی تعهد کتبی اخذ شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از پلمب ۳۰ واحد صنفی به دلیل ارتکاب برخی تخلفات با حکم مقام قضائی خبر داد و اظهار داشت: در همین راستا برای ۱۰۸ واحد صنفی دیگر نیز اخطاریه پلمب صادر شد و برای متصدیان ۱۶ واحد صنفی متخلف نیز پرونده تشکیل و به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ اسماعیلی، گفت: در این طرح طی بازرسی از واحد‌های صنفی متخلف ۳۸۰ کیلو زولبیا و بامیه غیر بهداشتی، ۲۱۰ بطری روغن، ۹ هزار کیلو خرما و ۵ هزار بطری آب معدنی تاریخ گذشته، ۲ هزار کیلو برنج و ۱۰۰ کیسه آرد خارج از شبکه توزیع، ۵۰ بطری ۳۰۰ سی سی اسانس رنگ خوراکی غیر مجاز و ۵۳۳ نخ سیگار قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی بیان کرد: این گونه اقدمات کنترلی پلیس و نظارت بر واحد‌های صنفی به صورت مستمر و مداوم انجام می‌شود و از شهروندان نیز می‌خواهیم در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحد‌های صنفی موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
 

کشف ۷ هزار و ۵۰۰ ماسک فیلتر دار قاچاق در "بویین و میاندشت

سرهنگ "علی مرشد فریدنی اظهار داشت: در راستای کنترل ورود و خروج خودرو‌های عبوری از محور‌های مواصلاتی "بویین و میاندشت" ماموران یگان امداد به یک سواری پراید مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: پس از هماهنگی‌های لازم از این خودرو بازرسی شد که ۷ هزار و ۵۰۰ ماسک فیلتر دار خارجی فاقد مدارک قانونی کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه بیان داشت: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بویین و میاندشت خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با افرادی که برای سود و منفعت مالی خود سلامتی یک جامعه را به خطر می‌اندازند برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.
 

دستگیری سارق سیم برق در مبارکه

سرهنگ" رضا محمدی فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق شهری، موضوع باحساسیت ویژه‌ای از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان "مبارکه" دنبال شد.

او افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات علمی و تخصصی خود و به کارگیری یکسری اقدامات خاص پلیسی موفق شدند، هویت عامل این سرقت‌ها که فردی معتاد و سابقه دار بود را به دست آورند.

فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه عنوان کرد: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم طی عملیاتی ضربتی با هماهنگی مقام قضائی متهم را دستگیر کردند که وی در تحقیقات کارآگاهان پلیس به چندین فقره سرقت سیم و کابل برق شهری اعتراف کرد.

سرهنگ محمدی، با اشاره به تحویل متهم این پرونده به مراجع قضائی گفت: از شهروندان می‌خواهیم در صورت مشاهده قطع سیم برق توسط افراد، موضوع را سریعاً طی تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
 
انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.