مدیر عامل مرکز جامع تحکیم خانواده از راه اندازی پویش همیاران سلامت روان برای مقابله با ویروس کرونا خبرداد.

 زرگر مدیر عامل مرکز جامع تحکیم خانواده خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت : از زمان شیوع ویروس کرونا این مرکز نیز به فعالیت‌های مهمی پرداخته است.

او افزود: پویشی نیز تحت عنوان همیاران سلامت روان در جهت کنترل و کاهش اضطراب مردم با ایجاد مشاوره تلفنی و مجازی راه اندازی شد که تا کنون حدودا ۷۳ مورد تماس گیرنده داشته است.

زرگر با بیان این که ساخت کلیپ‌های مختلف با موضوعات مرتبط با کرونا و خانواده نیز یکی از فعالیت‌های مرکز بوده است گفت : تا امروز ۶ قسمت از این کلیپ‌ها تهیه و در فضای مجازی منتشر شده است.

مدیر عامل مرکز جامع تحکیم خانواده استان افزود : این مرکز همچنین کمیته سلامت روان و خانواده را در ستاد مدافعین سلامت استان بر عهده گرفته که تا کنون ۱۲ جلسه برگزار کرده است.

او همچنین گفت: اعضای مرکز جامع تحکیم خانواده در پویش جهادگران بدون مرز فعالیت داشته و به ساخت ۳۰۰۰ شیلد پلاستیکی پرداخته اند.

زرگر بیان کرد: از دیگر فعالیت‌های مرکز تهیه ۳۰۰ عدد ماسک از مراکز مختلف و اهداء آن‌ها به خانواده‌های نیازمند بوده است.
مدیر عامل مرکز جامع تحکیم خانواده استان عنوان کرد: ضبط ۴ برنامه رادیویی و ۲ برنامه تلویزیونی از صدا و سیمای خراسان جنوبی در موضوعات مرتبط با کرونا نیز از دیگر فعالیت‌های این مرکز بوده است.

انتهای پیام/ک

برچسب ها: کرونا ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.