مسئول ستادبازسازی عتبات عالیات استان زنجان از توزیع حدود ۱۰۰ بسته مواد غذایی وبهداشتی در بین نیازمندان در قالب رزمایش مومنانه خبر داد.

توزیع حدود ۱۰۰ بسته مواد غذایی و بهداشتی در بین نیازمندانمسئول ستادبازسازی عتبات عالیات استان زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، گفت:همزمان با ماه مبارک رمضان اجرای رزمایش کمک مومنانه طبق منویات رهبر معظم انقلاب، با هدف کمک به اقشار آسیب دیده و نیازمندان  در استان زنجان  ادامه دارد.

بابایی افزود:در همین راستا  تعداد ۷۵ بسته غذایی و ۲۴بسته بهداشتی بین نیازمندان بخش زنجانرود توزیع شد.

او یادآور شد: این بسته‌های غذایی با همکاری مشترک کانون خادمیاران رضوی حضرت ابوالفضل (ع) و خادمین موکب اربعین حسینی حضرت ابوالفضل (ع) در قالب "رزمایش کمک مومنانه" تهیه و در بین نیازمندان پخش شد.

بابایی افزود:همچنین در این راستا تعداد ۲۶بسته مواد غذایی با همکاری مشترک پایگاه‌های بسیج برادران و خواهران و موکب اربعین حسینی مسجد امام محمد باقر (ع) زنجان در بین نیازمندان توزیع شد.

او در پایان با اشاره به  آماده شدن ستاد عتبات عالیات زنجان برای توزیع بسته‌های معیشتی در هفته اطعام و اکرام افزود: در این هفته ۳۱۳ بسته معیشتی توسط خادمان این ستاد  تهیه و در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.


انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.