سردار حمید دامغانی گفت: شهید مدافع حرم عباس دانشگر مصداق بارز جوان مومن انقلابی و پای کار نظام بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان و جمعی از مسئولین این استان به مناسبت ولادت شهید مدافع حرم عباس دانشگر با خانواده این شهید دیدار کردند.

سردار حمید دامغانی در این دیدار با بیان اینکه با عمل به وصیت نامه شهدا می توان راه آنان را نیز ادامه داد و به رستگاری رسید گفت: شهید مدافع حرم عباس دانشگر مصداق بارز جوان مومن انقلابی و پای کار نظام بوده است.

او با بیان اینکه مدت حیات این جوان سراسر برکات بوده و مایه افتخار خانواده و استان شده است افزود: خانواده این شهید نیز در استان منشا کارهای نیک در حوزه های مختلفی هستند.

فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان با بیان اینکه هر ساله یک شهید شاخص در استان ها و کشور انتخاب می شوند که در سال جاری شهید عباس دانشگر در استان سمنان به عنوان شهید شاخص انتخاب شده است تصریح کرد: همچنین شهیده خانم صدیقه رودباری نیز به عنوان شهید شاخص کشوری از استان سمنان انتخاب شده است.

گفتنی است، در پایان این دیدار کتاب لبخندی به رنگ شهادت، زندگینامه شهید دانشگر به سردار دامغانی اهدا شد و همچنین از پلاک سردر منزل این شهید نیز رونمایی شد.

شایان ذکر است، شهید دانشگر در تاریخ 20 خرداد سال 1395 در شهر حلب سوریه به شهادت رسید.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.