تولیت حوزه علمیه و مسجد مهدیه تربت جام گفت: هزار و ۲۰۰ بسته مواد غذایی و فرهنگی به نیازمندان شهری و روستایی این شهرستان اهداء گردید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت توسلی تولیت حوزه علمیه و مسجد مهدیه تربت جام گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان و در آستانه فرارسیدن خجسته میلاد با برکت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) به همت دفتر حضرت آیت الله سیستانی در مشهد، به نمایندگی از سوی آیت الله مصباح موسوی و همراهی حوزه علمیه مهدیه تربت جام تعداد  هزار بسته مواد غذایی، فرهنگی بالغ بر ۲۰ تن به ارزش بیش از ۲۸۰ میلیون تومان به نیازمندان شهری و روستایی شهرستان اهداء گردید.

او افزود: به منظور عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اقدام مومنانه و مواسات قبل از ماه مبارک رمضان،  طی دو مرحله تعداد ۲۰۰ بسته موادغذایی و بهداشتی به ارزش ۷۰ میلیون تومان بین نیازمندان شهری و روستایی توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اجرای مرحله اول رزمایش کمک مومنانه با اهدای ۲هزار و ۲۰۰ بسته موادغذایی

تولیت حوزه علمیه و مسجد مهدیه تربت جام  ادامه داد: در این مرحله بسته‌های مواد غذایی شامل برنج ۱۰کیلوگرم، روغن مایع ۵ لیتر، رب ۲کیلو، خرما ۲ کیلو، ماکارنی سه بسته به همراه بسته فرهنگی به ارزش هربسته ۲۰۰هزار تومان می‌باشد با حفظ کرامت به نیازمندان تقدیم گردید.

انتهای پیام// س. ج
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.