کشت پور گفت: با اجرای طرح توسعه نازل‌های سوخت در سطح منطقه ۲ زمان سوخت گیری خودرو‌ها به ۸ دقیقه کاهش پیدا می‌کند.

رسول کشت پور شهردار منطقه ۲ تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح آخرین وضعیت طرح احداث پمپ بنزین های کوچک مقیاس در سطح منطقه ۲ گفت: به منظور افزایش سرانه‌های خدماتی محلات و رضایت شهروندان، احداث و توسعه جایگاه‌های سوخت در مقیاس محلات در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار منطقه ۲ تهران با اشاره به اینکه ۲۲۰ نازل سوخت موجود در منطقه پاسخگوی تقاضای ساکنان منطقه ۲ تهران نیست، تصریح کرد: براساس مطالعات انجام شده دسترسی هر خودرو برای سوخت گیری ۶ کیلومتر و مدت زمان صف انتظار در جایگاه‌ها نیز حدود ۲۰ دقیقه بود که همین مساله علاوه بر اتلاف انرژی و زمان، در افزایش ترافیک و آلودگی هوا نیز تأثیرگذار است.

کشت پور ادامه داد: با توجه به همین کمبود نازل طرح افزایش جایگاه‌های سوخت کوچک مقیاس در دستور کار قرار گرفت و با برنامه ریزی صورت گرفته افزایش ۱۰۰ نازل سوخت در سطح منطقه یک پیش بینی شده است.


بیشتر بخوانید: وام ۲ میلیون تومانی به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟ 


شهردار منطقه ۲ تهران در پاسخ به این سوال که با افزایش ۱۰۰ نازل سوخت در سطح منطقه یک، میزان زمان انتظار برای سوخت گیری خودروها تا چه میزان کاهش پیدا می‌کند، گفت: براساس برنامه پیش بینی شده با افزایش جایگاه‌های سوخت طول پیمایش به ۳ کیلومتر و زمان انتظار به ۸ دقیقه کاهش پیدا می‌کند.

کشت پور ادامه داد:  در حال حاضر ۶ جایگاه کوچک مقیاس از ۱۱ جایگاه پیش بینی شده احداث و به بهره برداری رسیده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار