دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت : با سودجویانی که در صدد تصرف اراضی زراعی و تغییر کاربری آن‌ها هستند، برخورد قانونی می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت : سودجویانی که در صدد تصرف اراضی زراعی و تغییر کاربری آن‌ها به سود منافع شخصی خود هستند یقین داشته باشند دستگاه قضائی و مدیریت جهاد کشاورزی به طور قطع با آن‌ها برخورد خواهند کرد.

او گفت : ضمن اینکه این اقدام جرم محسوب می‌شود و در دادگاه به جرایم آن‌ها رسیدگی خواهد شد.

او افزود: دستگاه قضا در این زمینه حمایت کافی را از جهاد کشاورزی جهت رفع آثار تصرف به عمل خواهد آورد.

کرمی گفت: هرچند همه دستگاه‌ها در این خصوص اختیارات قانونی و تکلیف قانونی دارند و نباید منتظر دستگاه قضائی باشند و می‌توانند مانع تخلفات شوند.

او ادامه داد: در بحث گلخانه‌ها شاهد تخلفات و سو استفاده‌هایی هستیم، اطراف کرمانشاه مجوز‌های فراوانی به این منظور داده شده است، اما دریغ از پرورش محصولات گلخانه‌ای، در این گلخانه‌ها فقط قصد قطعه بندی و فروش با قیمت بالا دارند که لازم است به این امر رسیدگی شود.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه در خصوص ساخت و ساز‌ها در بستر رودخانه‌ها گفت: در سال‌های اخیر سیل‌های بسیار سهمگینی در اکثر نقاط کشور حادث شده است که علت خسارت و تلفات سنگین آن ساخت و ساز‌های غیرمجاز و بی‌مورد در بستر رودخانه‌ها و عدم رعایت قوانین بوده است.

او افزود: در این خصوص با امور آب هماهنگ هستیم و در این مورد از آن‌ها حمایت خواهیم کرد و با کسانی که در حریم رودخانه‌ها قصد ساخت و ساز داشته باشند برخورد قضائی خواهد شد .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.